2011年3月29日 星期二

威爾斯超聲波檢查 (32W)

29/3/2011 (32W)


肚圍: 37.5寸, 體重: 133磅


=========================================================


32周, 正式8個月!!! 呢幾日朝早坐係office都要勁透大氣, 呼吸困難, 反而係街行下行下又會好D, 可能係個人屈住坐係office o卦, 頂住個Xo卦 (早幾日我咁講, 完全無講粗口意思囉, 但老公子猛話我~~~~唔通我會鬧自己咩)...至於食o野, 唔好講嘔, 而家好似連胃口都無埋, 唔識餓咁, 可能又係因為頂住左個胃...


今日下午有得去威爾斯照超聲波, 好開心呢, 又可以見到乖豬, 今日仲叫o左媽咪陪我去, 我媽未陪過我照o架!!


Lunch出o左去沙田同爸爸媽媽食飯, 之後就同媽咪周圍行o下, 見到Lancome好多人, 原來係林峯呢!!!



3點鐘去到威爾斯臨床醫學大樓(即係上次飲糖水o既地方), 先驗尿, 尿糖試紙有好輕微變色, 所以要我臨走時再驗多次!!!


之後就做問卷, 睇下過去一個月食o左d咩, 吸收幾多vit d, 再之後就抽血, 量血壓 (上壓10x, 下壓6x, 正常) 同磅重, 跟住就照超聲波喇!!不過, 因為呢度唔係正常做產檢o既地方, 所以得醫生睇o個個mon, 我要扭轉頭先睇到個screen!!!


醫生先度頭 (bpd 8.13cm), 肚圍(29cm)同大脾(5.89cm) (d數字我都係最後醫生入電腦時極速咁抄低, 但無私家醫生o個d %, 所以都唔係好知乖豬d size點, 只係知最後見到有個graph, 有三條線, 乖豬三個data都o係中間線上, 係其中一個data比中間線高少少, 但都唔係好知係邊條線lu...!!)!!






跟住醫生就應我要求, 照bb個樣, 因為我睇私家, 個私家都無照過bb個樣俾我睇呢, 呢個醫生做vit d research, 同我見過幾次面都幾好傾, 所以我就斗膽要求佢照bb個樣喇, hehe!!醫生話bb轉o左頭(乖豬面仔應該係向住我右邊, 面向上), 所以係難d睇到個樣, 加上佢隻手遮住o左塊面, 所以照得唔多清!!



醫生話相中間o個個係bb個鼻 (2個鼻孔都睇到呢!!)



screen中間綠色剪咀上面o個個係眼窩, 不過我都係睇得唔多明喇...anyway, 好過無得睇o既...hahaa!!!


我同媽咪都有問咁係咪BB個頭仔唔會再掉番上o黎, 醫生話機會唔會太大, 另外我又問埋BB會唔會臍帶纏頸, 醫生都有照埋, 話見唔到頸有臍帶, good 呀!!!最後, 問bb幾重, 醫生話大約4lb, 不過我唔記得問預計出世時幾重lu!!!之後, 醫生就幫我度埋骨質密度(應該都係正常啦~~), 最後驗多次小便, 試紙都有少少變色, 但醫生話無咩問題, 最後4點15分走得, 臨走前, 醫生叫我生得時call佢呢!!!!


今次係媽咪第一次陪我照超聲波, 佢話覺得而家d超聲波同佢當年照差唔多, 可能少d noise咁咋喎, haha!!


另外, 其實因為我周數開始大, 所以都成日問我媽生細佬妹時係點!!今日都一樣, 佢話以前照細佬妹好迫, 乜都睇唔到, 又話佢當時個肚5個月已經出現透氣唔順o既情況, 要放假成日坐係屋企!!訓覺更加慘, 我而都話可以打側訓, 但佢陀2個, 兩邊都有個B, 打側訓會札住其中一個B, 所以佢係平訓側訓都唔得, 只可以斜斜o地坐係度訓, 嘩...聽見都慘呢!!


另外, 原來佢o地o係快8個月時己經作動, 我媽痛o左一陣即call正去緊ball o既醫生番o黎開刀, 出世時各有4lbs, 嘩, 未夠8個月都有4磅, 咁我媽陀我細佬妹都算陀得幾好呀, 兩個size都中碼, 無話孖胎而偏細呢!!!


好彩有媽咪陪, 傾下計咁等o左大半個鐘先有車番屋企, 番到屋企同我平時放工都差唔多呢!!


2 則留言:

  1. 幾好喎,有得俾你影相,詳細過平日檢查呢。
    [SkyBlue回覆03/29/2011 22:17:00]係呀, 因為個醫生見過幾次, 同埋只係得做research o既幾個產婦, 佢唔趕時間, 所以有咩要求都ok, haha!!

    回覆刪除
  2. 威院都有得照架? 以為政府多數冇得照
    有冇照結構?廣華好似冇呢
    依家係咪都要飲糖水架?
    [SkyBlue回覆04/02/2011 10:36:00]其實我係因為參與中大o既research, 所以先有得做糖水測試同今次有得去威爾斯照ultrasound 咋!!!
    威爾斯呢邊, 正常o既只有你係'高危'糖尿o既人事 (家人有糖尿, 孖胎等原因)先會要你做糖水測試!!至於照結構, 我都係o係威爾斯照, 聽聞有quota囉, 但我識幾個朋友都有得照!!

    回覆刪除