2011年3月30日 星期三

輻射

尋晚睇晚間新聞, 講日本發現泥土有鈈元素, 即係話鈈燃料棒開始溶解 (其實我都唔明溶解即係點?), 之後新聞就講解咩係鈈, 講到好恐怖, 話只要一粒方糖咁大o既鈈就足以令全球人類滅亡...

唔知點解我聽完覺得好驚呀, 可能因為我始終唔多明核輻射呢樣o野啦...雖然我都明驚都無用, 因為好似避無可避咁...

Anyway, 今日lunch有個怪現像, 就係出去買飯見到好多同事折返, 原來話落雨喎...但其實d雨好細之嘛, 唔拎遮都OK, 但見個個都番轉頭, 我以為好大, 所以都有番去拎...

但事實上, 真係只係好細雨咋, 我有少少懷疑, 大家都咁'神心'番轉頭拎遮, 可能唔止怕落雨, 可能心理上唔多唔少怕d雨入面有日本飄o黎o既輻射都未定...唔知係咪我諗多左...

1 則留言:

  1. 唔好擔心咁多啦~
    呢d 野驚到冇用, 我地都控制唔到既~
    為0左你隻乖豬, 諗多d positive 既野呀!!!
    [版主回覆03/31/2011 10:22:00]知道Bet Bet~~~其實我都知真係驚都無用, 都無咩可以做呢!!

    回覆刪除