2011年9月30日 星期五

第十九周 (23/9 - 29/9): 爛'反'乖豬

今個星期乖豬''身能力又進步o左, 日日都總有2-3次見到佢無啦啦趴o左係度...有時以為佢想訓放低佢係房, 但原來佢未有睡意仲周身郁時就最易出事...haha, 有時真係佢叫救命先發現到佢又趴轉o左, 真係要睇實d!!!


另外, 乖豬條頸仔越o黎越有力喇, 呢個星期初放佢係梳化坐時個頭仔有時仲會'中中下'同成日只識向下望, 到星期尾已經越坐越自在, 頭仔多o左抬高睇o野, haha, 睇見佢坐得咁自在, 真係越o黎越似一個人仔, 大個女咁呢!!


坐得幾自在!仲好粗魯添, haha!!

最後, 亦係最happy o既, 就係乖豬開始識'撩'人''喇!!佢呢排清醒時笑得多過以前, 以前可能要古靈精怪做好多古怪聲同樣乖豬先笑一兩下, 而家唔使咁喇, 有時我可能望下佢講句o野打個眼色咁佢就笑, 因為佢知有人理佢, 有人同佢玩呢!! 有時佢仲會無啦啦笑得好興奮, 真係我都唔明我做o左d乜令佢笑得咁happy 呢, haha!!!!

24/9: 今日老爺六十大壽, 老公子同佢妹夾份送o左部HDTV俾6299, 夜晚就去o左酒樓食晚飯!!99無叫半圍o既菜單自己點餸, d o野揀得好好, 大家都食得好開心!!! 不過, 最後都搞得夜o左少少, 我最後滾水淥腳咁趕住走, 因為近十點, 要番屋企餵夜奶俾個女訓!!

是日想tum 6299, 於是將99買o既衫同姑仔買o既鞋仔都著上身, 其實條裙仔幾靚, 不過太大, 到出年夏天又可能唔o岩著...所以唔合身都要快d著俾99睇...!!但去酒樓又怕凍, 於是就加件白色底衫同長褲, haha, 成個look好'類聚'...

...不過6299真係超級開心, 不斷讚乖豬著得好靚, 仲猛咁抱住個孫係咁影相呢!!!

27/9: 今日拎o左之前淘寶買落o既冬天衫出o黎洗, 一拼落乖豬度真係件件都好大件咁, 因為我買晒6-9個月size, 結果我睇label, 件件都係9months, 唔怪得咁大件啦...希望過多兩三個月天氣凍時乖豬真係著得落啦...



29/9: 今日無啦啦八號風球, 事前真係無諗過咁風咁遠都打得成, 我屋企又向西北一d風都無, 搞到老公子直頭落埋街先知打風, haha!!! 雖然今日老公子陪我湊女我好開心, 但老公子一番到屋企就同我講o野, 搞到乖豬八卦清醒晒, 食完7點奶唔訓番令我都無得訓番...真係超眼訓!!

另外, 早一晚個女好早訓o左, 老公子番o黎只係見到熟睡中o既乖豬, 我問佢有無好想同個女玩o既感覺, 佢答'有', 等我仲鬼咁開心, 以為老公子開始有'父愛', 識掛住個女...點知今日就原形畢露...

因為佢呢日雖然唔使番工, 但叫親佢同個女玩佢次次都只係玩得一陣囉...見個女唔喊就行番出廳睇電視唔理個女喎, 實在太過份喇, 唔'鵝'老公子都唔得!!!! 你唔係好想同個女玩o架咩?點可以咁無耐性o架!!

========================================================

本周其他精選相:

Papa kiss me!

Mama kiss me!

其實我超鍾意老公鍚乖豬呢張相, 因為係老公子真係同個女玩時我capture影低o架, 好自然好靚!!!

至於我呢張呢...其實係東施效颦, 自拍N張先有呢個效果...雖然都靚, 我都好鍾意, 但無老公子o個張咁自然呢!!

另外, 我發現到乖豬點樣又似我又似老公子...



...乖豬就係將我o既五官砌o左係老公子個外殼度...haha...!!!

今個星期講住咁多先, 下星期見!!

6 則留言:

  1. 亂碼既?
    [SkyBlue回覆09/30/2011 23:14:00]噢,  我睇到呢, 你試下refresh睇下得唔得?

    回覆刪除
  2. 用IE睇亂碼呀, 用CHROME LA... 條裙好靚呀, 如果著LEGGINGS就FIT
    [SkyBlue回覆10/02/2011 13:29:00]but difficult to find leggings with that small size...haha!!!

    回覆刪除
  3. 睇到最後0個張相, 真係好想鍚啖佢既呢...
    其實你對眼已經好大, 但乖豬比你更大呀, 仲超似你BB 0個時呀. 雖然就現時來睇, 麻麻地似爸爸, 可能大個慢慢會似多D既.
    [SkyBlue回覆10/04/2011 14:02:00]haha, thanks ar!!!Koey同你mimi一樣都係似媽咪, haha!!!希望Koey大個D會好似mimi咁成日笑笑口咁得人鍾意!!

    回覆刪除
  4. 爸爸媽媽鍚佢嗰張相好sweet吖
    佢對眼真係好大好精靈~~
    [SkyBlue回覆10/04/2011 14:07:00]thanks thanks!!!你咁靚女你囡囡都一定似你咁靚!!好期待見你囡囡呀!!生o左休息多d再分享呀記住!!

    回覆刪除

  5. 好似大爺呀XD
    [SkyBlue回覆10/06/2011 18:07:00]haha, a rude gal!!!

    回覆刪除
  6. your baby has a pair of beautiful eyes!!!!
    [SkyBlue回覆10/10/2011 16:56:00]thanks thanks~~~~ too bad that i cannot upgrade...cannot view your blog recently....

    回覆刪除