2011年9月26日 星期一

一點感慨

唔知係咪生o左小朋友後受情緒影響, 間中我會覺得悶悶不樂, 有時望到我爸媽如何鍚乖豬, 就更加覺得感慨...

...原來爸媽以前就係咁樣湊大我o既...

奈何人就係咁, 細個時日日有爸媽抱, 有爸媽鍚, 但偏偏長大後對呢d情景全無印像, 只能靠而家睇住爸媽湊孫想像番...

望住乖豬, 無錯, 佢而家日日有我抱, 日日有我鍚好開心, 但我知道, 佢將會同我而家一樣, 長大後係唔會對呢d情景有絲毫印象...

一諗到咁, 就不自覺好感慨...

特別係...

o係我唔開心o既時候...

因為我真係好想變番BB, 好想躲於爸媽懷中感受俾爸媽保護, 俾爸媽抱, 俾爸媽鍚o既感覺...

可惜...

已經無可能喇...

我而家已經長大, 生活中所有辛酸我應該自己處理...

...點解上天造人要令我o地忘記最細個o個段記憶呢?



3 則留言:

  1. 做咩突然咁感性呀?人就係咁,細個想快d大個可以incharge自己條路點行但偏偏大咗又想變番細個咩都唔駛諗果階段!! 人生就係要不斷學習面對, 加油呀,您爸爸媽媽會陪住您行架~~
    [SkyBlue回覆09/28/2011 19:20:00]don't worry!!!但生o左B後間中都會咁諗...可能個個生左都會有呢d情緒起伏... you are right, 所以而家更加要珍惜有爸媽愛惜...

    回覆刪除
  2. 養兒方知父母恩! 雖然不在記憶內, 但我地知道這些情景曾經出現過, 已經足夠. 做人係難, 結了婚, 有了子女更難.. 
    [SkyBlue回覆10/02/2011 13:27:00]"但我地知道這些情景曾經出現過, 已經足夠" <== 你講得o岩!!! Thanks so much!!!無錯, 嫁o左人生埋小朋友做人真係仲難...不過我會努力o架喇, add oil together la!!

    回覆刪除
  3. 其實就算佢將來忘記都好, 你都唔會忘記, 唸段美好既回憶永遠都屬於你^^
    依家擁有既時候好好珍惜, 小朋友大得好快, 好快就唔再好似依家咁依賴你, 好快就有自己既朋友, 自己既天地, 依家唔需要唸咁多, 珍惜每一日已經足夠^^
    [SkyBlue回覆10/07/2011 09:48:00]多謝你呀小藍, 我會努力記住而家每一刻!!

    回覆刪除