2011年9月15日 星期四

第十七周 (9/9 - 15/9): 乖豬做o左貼身膏藥

上星期仲估估o下乖豬係咪認地方, 今個星期終於可以肯定喇, 因為今個星期出o左幾日夜街, 乖豬次次都有扁嘴大喊, 搞到長老們都無乎, 要俾番我呢個媽媽先搞得掂!!!

雖然自此之後, 我似乎唔再可能放低乖豬俾我媽或老公子湊走去wet, 但睇見乖豬要媽媽先搞得掂, 都真係幾有成功感同開心o架, haha!!!

11/9:  99為o左俾乖豬可以同佢太婆做節, 遷就我o地提早一日做節, 我當然好開心啦!!!呢日乖豬入屋後都係坐住車車所以無大喊, 但一俾人抱就好快大喊, 我一抱就好快收聲...

Grandma買o既燈籠


右邊係麻麻買o既燈籠!!
Koey: 中秋節快樂呀!!!

12/9: 今日中秋節, 本來諗住6點早d餵o左d冰奶就出門口, 點知o個4安幾奶佢飲o左2安就唔肯飲, 咁唯有係我爸車度埋身啦(因為用o左唯一o既冰奶存貨又埋o左身, 所以夜晚無谷唔使pump...但冰箱就一d存貨都無喇!!)...好彩佢肯食, 仲食住訓足全程, 所以去到酒樓見到d親友時都幾精神, 可以俾人抱唔扭計, 係傳到最後位親友時先開始扭計!!之後我爸就抱佢訓o左成個鐘, 我同老公子就休息他他調調食晒成餐飯, 呵呵!!! 等乖豬醒後就抱下乖豬影o下相, 最緊要當然係大合照啦!!! 其實都好耐無同親友影相喇, 而家多o左乖豬唔在講, 我婆婆又開始無記性, 影多d相留個回憶都真係幾重要呢!!!

第一張影到乖豬笑o既一家三口合照!!!
又要多謝grandpa賣力引乖豬笑呢!!

今次好齊人呀, 連好少出現o既表妹都係度呢!!
乖豬係我家親友中第一個第四代, 所以相中人隨住乖豬出世全部升le!!

食完飯9點幾番歸, 點知一上車無耐就狂喊, 我媽又愛又tum都唔停, 最後要交番俾我佢先冷靜番, 不過似乎係車入面太黑佢有d不安, 佢全程車都唔訓, 牛咁眼咁不斷望住我, 望到實一實好似驚死我呢個媽媽走o左去咁...

最後終於番到屋企, 我一入門口就放番佢落網床, 無人理之下佢喊都唔喊, 表現得極自在, 因為番到熟悉環境好開心, 引佢仲笑添, 如果俾著平時10點幾呢個時候佢已經扭眼訓唔好脾氣呢!!

13/9: 今日追月, 中午好朋友中學同學帶埋囡囡o黎探我!!

有聯絡o既中學同學所生o既BB當中, 多數都係男仔, 得乖豬同翹翹係女仔咋!!

兩位爸爸去o左會所練golf!!!

兩位媽媽湊住B女睇o左一陣!!

老公子話第二時要教乖豬打golf喎!!!

同日夜晚又番99度食飯, 同前日一樣, 其實番去食飯6299仲難同乖豬玩, 因為乖豬又係佢o地一抱就喊, 要我出馬先收聲...

同樣地, 呢晚番到屋企乖豬又試好開心, 明明係6299度仲喊到拆天, 但番到屋企沖完涼爸爸同佢玩時又笑晒!!!證明乖豬大個喇, 識認地方認人, 知道屋企先係最自在最舒服呢!!


14/9: 今日老公子出trip, 而我呢, 就又同乖豬出街 (出o左咁多日街我呢個媽媽都幾攰....), 因為今日係我爸媽結婚30周年紀念日, 我爸特地放假同媽咪慶祝'珍珠婚'!!!

我o地去o左汀角路食泰國o野, 好好味呀!!食完o野本來想係室外同乖豬影o下相, 不過天氣太熱, 乖豬又扭訓, 最後無影!!

Koey: Grandpa & Grandma 珍珠婚快樂!!



是晚番娘家食飯慶祝, 下午一入屋無耐乖豬就大喊, 仲要係見到我媽先大喊, 我tum番收聲, 但只要望到我媽就算我抱住都扁嘴想喊, 我媽相信都幾唔開心...可惜BB就係BB, 真係估佢唔到!!! 掉轉平時一星期見得一次o既grandpa, 乖豬竟然肯跟, 唔知係咪我爸一向成個大公仔咁, 一引乖豬就笑, 深得乖豬喜愛啦, 所以我爸暫時係除我同老公子外, 乖豬唯一肯俾佢抱o既人呢!!!

我媽唔心息, 好努力試...不過乖豬一d面都唔俾, 總之就係喊...其實呢朝早明明我媽抱住全程係街外都OK o架, 唔知點解一入屋就好似失憶咁唔記得我媽, 我媽都忍唔住帶點酸咁話: 辛苦o左4個月日日幫你沖涼你竟然認grandpa唔認得我!!

...噢, 忽然間覺得我媽好可憐呢...因為我知道我媽日日上o黎幫乖豬沖涼其實好攰好辛苦o架, BB真係唔俾面呢!!

15/9: 由於老公子出trip我無飯食, 呢日又番娘家!!!今日一入屋乖豬都有d不安, 我媽好努力同乖豬傾計, 我就係一旁一見乖豬想扁嘴就出聲等佢知道媽咪係度, 結果乖豬望下望下間屋同我媽, 好似無尋日咁驚, 我媽抱都唔係即時大喊, 但我就要跟住係身邊直到佢好似真係適應o左先行得開!!! 

haha, 算你啦乖豬, 今日都俾番面grandma肯俾grandma暗訓覺, tum番grandma!!! (不過入夜後又係另一回事喇...)

另外, 今日發現到一個新玩意俾乖豬: 睇金魚缸!!! 

有時真係不得不承認電視又光又識郁好吸引, 乖豬滿月識望o野已經識睇電視, 而家佢越o黎越大就更加唔在講, 所以我都盡量唔俾乖豬睇, 真係怕佢大個變電視精!!! 今日我媽就叫我推架車對住屋企個魚缸, 第一次無著燈乖豬睇o左10分鐘開始扭計, 之後傍晚再試多次, 仲要開埋燈, 乖豬就靜靜聲都唔聲咁望到d魚實一實, 望o左近半個鐘都未扭計, 真係勁呀, 咁以後唔得閒理乖豬又唔想佢扭計喊, 俾佢望下魚魚就得, yeah!!!

 

=========================================================

今周其他精選相片:



成隻老虎仔咁!!


繼續幫乖豬美容, 呢個頭箍係就係娘d, 但for按低個'怒火街'頭都幾有用, 配埋呢個笑容都幾搞鬼!!

Fashion Show!!!

爸爸抱高高!!

好煩呀!!

呢期識拎o野放入口喇!!


癲雞頭!!


拎起床圍偷窺外面世界!!


伸個懶腰先!!


熟睡了!!個樣好大個女, 話係1-2歲人仔都應該有人信!!



8 則留言:

  1. 我小學同學都係幾乎個個生仔, 中學就好多一仔一女^^
    [SkyBlue回覆09/16/2011 13:10:00]係囉。。。又話香港女多男少O既。。。

    回覆刪除
  2. 咁咪好囉~到bb大個唔怕嫁唔出仲大把人爭~^皿^

    回覆刪除
  3. KOEY果頭髮平復左少少喎, HAHA!! 我覺得夜晚出街除左認人認地方, 仲係因為累呀, 玩一陣一唔LIKE就喊~~ 我果個一離開人地屋企, 出番街有野睇, 同又係返到自己屋企就無事喇~ 雖然完全係兩個B, 佢KOEY有D表情同靖靖一樣~~
    [SkyBlue回覆09/17/2011 17:04:00]要日日幫佢沖完涼戴帽先平, 訓醒又變番癲雞!! "我果個一離開人地屋企, 出番街有野睇, 同又係返到自己屋企就無事喇~" <== Koey too!!! "表情同靖靖一樣" <== reminds me about cogsc...the 6 basic emotion...hahaha

    回覆刪除
  4. KOEY個樣愈大愈似爸爸呀, 不過都有媽媽既大眼仔!!! 帶咗帽既佢好好好cute
    [SkyBlue回覆09/19/2011 14:38:00]yes, Koey sometimes really look like a boy, haha!!!

    回覆刪除
  5. 我細個時的頭髮都是"樹"起的, 唔洗擔心... 大個咗完全無問題, 哈哈!! 真係大個女咗好多呀!
    [SkyBlue回覆09/17/2011 17:07:00]yup yup!!!等佢長D重D伏番落o黎就可以夾髮夾仔!!

    回覆刪除
  6. 你地比 KOEY 睇魚缸, 令我諗起 <家有喜事> 入面, 蘭子為0左安撫冇電視睇而發睥奇既李香琴同關海山, 搬0左個魚缸出黎比佢地睇, 仲呃佢地話係電視播緊 <深海獵奇> 添!!!!
    [SkyBlue回覆09/17/2011 17:02:00]我老公想like你呢個留言!!

    回覆刪除
  7. 係呀~~今年真係好多人生仔呀~~我公司兔年出世既bb全部都係仔呀﹗
    [SkyBlue回覆09/19/2011 14:38:00]yes, dotn' know why, 又話香港女多男少O既!!!

    回覆刪除
  8. 究竟 Grandpa 有什麼絕技令到 Koey 成日笑逐顏開呢??? 快d公開啦!!!!
     
    Koey 大過女時一定知 grandma 好錫佢啦!!!!
    [SkyBlue回覆09/21/2011 11:37:00]我都唔知呀!!可能我爸面圓圓戴睇鏡夠卡通o卦!!!同埋我爸會用盡全身力扭身扭勢咁逗BB o架,可能動作夠誇張合BB心意啦!!唔計koey, 其他BB都好似好鍾意我爸o架!!

    回覆刪除