2011年9月9日 星期五

第十六周 (2/9 - 8/9): 乖豬認地方??

過o左100日後乖豬真係大得好快咁, 就算我日日對住, 都有少少覺得佢大隻o左, 長o左, 連我媽差唔多隔日見都話乖豬個樣好似又成熟o左...(Actually, 乖豬個樣的確唔多BB, 出街都試過俾路人話佢個樣好mature)!!

今個星期乖豬繼續玩食手指玩側身玩唱歌同傾計(有時仲幾大聲添), 佢而家勁到可以頭尾調轉訓喇, 真係唔可以再就咁放佢係大床行開喇!!


乖豬玩體操!!係咪長過虫虫好多呢??


識打側身後有時唔理佢自己訓時會發現...


睇怕快趴轉喇, 係差隻手頂住咋...

至於趴係度, 頸仔明顯有力多o左, 但雙手就唔肯用力, 所以搖搖下好易跌, 同埋都係好快就喊...乖豬似乎o係趴呢方面都幾懶呢...但佢打側時明明頭仔會用力擰向床似想反轉呢, 真係唔知佢想點!!

最後係食手問題...由於我無買奶嘴, 乖豬而家訓覺就成日食住手訓, 半夜起身以前要我拍先訓得番, 而家就食手就訓到, 無錯, 咁我就唔使半夜起身咁慘, 但真係開始有d擔心乖豬會食手食上癮戒唔甩...


D人話食手指公即係愛爸爸多d, 食指就愛媽媽...乖豬呢期興食晒兩隻喎,叻!!

2/9: 乖豬出世後一直都係由我幫佢剪指甲, 就算係剛出世手指細細都剪到無問題, 點知今日我竟然唔小心剪親個女, 個女俾我整痛當然喊啦, 一望, 原來手指公仲流血添呀, 嚇死我!!不過好彩, 傷口其實好細, 好快止血乖豬亦好快唔喊, 唔係真係肉痛死!!!

3/9: 早兩日我'忽然'覺得好苦悶, 老公子就猛問我今日有乜節目, 又話不如交個女俾grandma去拍拖...知道老公子有呢個心思想我無咁悶都算係咁...不過真係放唔低個女, 因為我媽呢排頭痛得厲害, 臨時臨急唔係話放低俾佢就得!!!

正唔知今日有咩做好時, 我爸媽就suggest去科學園飲茶, good idea呀!!其實我屋企唔多興飲茶o架, 所以都算係一個特別節目呢, haha!!!


戴帽lup住個'怒髮充冠'髮型, 係咪女仔番呢?






同日下午第一次一家三口行公園!






咁靚o既, 摸下先!


第一次帶乖豬去會所, 大爺咁嘆下先!!!

4/9: 今日下午又飲茶, 今次係同6299, 佢同我屋企好唔同, 好鍾意飲茶o架, 仲要專飲下午茶, 有時成3點幾先有得食...!!今日乖豬仲乖過尋日, 因為佢眼訓到食食o下手係車仔度自己訓o左呀, 訓o左半個鐘我o地就飲完茶行o下一田, 乖豬就起身睇o野, 全程無乜喊, great!!!

7/9: 今日乖豬好忙, 先約o左我好友食lunch再上佢屋企同佢7個月大o既BB一一玩, 之後傍晚就番我媽屋企食dinner!!!唔知係咪大個認地方呢, 乖豬o係我朋友同我媽屋企都大喊, 兩次都係餵完奶後先冷靜番呢!!!


Hello一哥哥!!




阿婆嘴!!!


全部都望鏡頭, good!!!
(P.S.我今日發現自己著得番以前d牛仔褲呀, 超開心...雖然上磅我反而重o左...)

上次一一o黎探乖豬時5個月大, 都仲未識坐, 眨o下眼而家玩扶住o野行喇, 又係床上打滾咁好活躍, BB真係大得好快, 過多兩個月乖豬應該都學坐喇, 真係唔敢想像時間過得咁快!!!

8/9: 今日99 o黎探乖豬, 帶佢落公園仔行, 但乖豬又試大喊, 99試圖tum番但不得要領, 抱到好遠我都聽到乖豬d喊聲...最後99搞唔掂俾番我!!!我抱好少少, 但仲係心情極差...開頭我估佢又係認地方, 但無理由呀, 平時出街佢不知幾鍾意望o野, 最後我估應該唔係認地方, 而係太熱所以發脾氣, 發脾氣所以更熱, 於是越喊越熱...!!!


落公園前乖豬仲好好心情, 我仲特登幫乖豬著上姑仔送o既裙仔諗住同99影下相...點知乖豬大喊影唔成!

====================================================

今周其他精選相:


Bathing!!!!條浴巾朋友送, 淡粉紅好靚, 包住乖豬好女仔!!!


呢張好似我細個d出浴照!!






古古惑惑!!


今個星期幫乖豬沖完涼會幫佢帶頭箍/帽, 試圖㩒番低佢個'怒火街'頭, haha!!!


個'怒火街'頭係咪無咁勁呢??好似男仔呀!!!戴住帽就好似店小二, haha!!

P.S.我似乎得o左'媽媽手'喇...其實成個月前已經隱約有D痛, 但呢排越o黎越痛喇...除移動個B外,係屋企無乜抱喇...但出街就在所難免!!!而家痛到唔抱B時都痛喇...慘!!!希望乖豬頸仔快d硬晒, 咁我左手唔使成日托頸會令我無咁痛啦!!!

5 則留言:

  1. 個樣好似又大個左,仲有節瓜手仔添!
    [SkyBlue回覆09/12/2011 16:06:00]錯覺咋, 得條線, 絕對唔係節瓜呢...haha

    回覆刪除
  2. 最鍾意佢既出浴照~~ 係哩,唔知點解bb女係怒髮衝冠頭既?
    [SkyBlue回覆09/12/2011 16:07:00]haha, thanks!!!我都唔知點解佢個髮型咁呢, 可能似佢爸爸啦, 我老公子BB時都係咁o既髮型呢!!!

    回覆刪除
  3. koey真係個happy girl, 成日笑好開心呀! 你有冇睇醫生呀? 唔好攞重野住喇... take care ar!!
    [SkyBlue回覆09/12/2011 16:10:00]HAHA, 有時都要多得我爸係側邊整古做怪先引到佢笑得咁開心!! 無睇醫生呀, 戴o左個護腕, 其實有時我係屋企少d抱佢會無咁痛, 係出街抱得多d就痛d...希望唔好惡化啦...

    回覆刪除
  4. 我諗乖豬有樣野最似老豆,就係佢d頭髮!!
    [SkyBlue回覆09/15/2011 12:19:00]haha,yes yes, D頭髮真係似!!

    回覆刪除
  5. 怒火街'頭,哈哈好貼切呀!穿條牛仔裙好靚呀!
    [SkyBlue回覆09/15/2011 12:20:00]haha, thanks!!我都好鍾意佢著牛仔裙呢個look呀!!

    回覆刪除