2011年10月25日 星期二

唉...

各位, 唔好怪我唔覆你o地呀...因為實際上, 我係'覆唔到'你o地...

唉...升級後我個blog好奇怪, 我改唔到我個blog任何setting,所以我set唔到blog background同profile picture...

最慘仲係我完全留唔到言...不論去人o地定自己個blog都留唔到言...亦關注唔到人,唉...

簡言之, 我而家只能出public post, 其他乜都做唔到...

我已經打o左去yahoo問, 但佢o地只係話會refer俾工程部, 唔知幾時先處理好...

唉...

4 則留言:

  1. 希望你個blog快d搞掂啦!!

    回覆刪除
  2. 咁得閒寫下D公開得的野先..........

    回覆刪除
  3. 留唔到言亦關注唔到人 --- 咁麻煩? 係咪因為你唔夠 13 歲呀? =P
    [feon_ko回覆11/10/2011 10:59:58]ai...i got yahoo's email saying that my blog's problem is quite serious and no solution yet ...

    Lucky that I just found that my other acc can reply your msg...now...at least can have some interaction now...

    回覆刪除
  4. 所以我唔敢亂動, 仍停留在舊版中...!!!!
    又唔知您地update了咁多網誌, 要入你地個新blog先睇到你地0既update...

    回覆刪除