2009年9月15日 星期二

fc620 ~ 遊艇party (Part3)

同Honey影影影o既同時...



伴娘同姊妹們就幫手decorate遊艇!!!顏色用上theme color: 綠+紫色!!



Decorate完,姊妹們當然亦把屋時間,自得其樂地影影影...




咦?你o地係咪祝福緊我同honey呀??




呢張有d風,好自然呢!!



大家認得呢張相嗎??有無似曾相識o既感覺??


Wedding Bridesmaid Dresses:  The maids wore green Miracle Dresses by Vanessa Lundborg

無錯,以上呢張相o係我blog唔止一次o架喇!!就係呢張相,我決心要以呢種橄欖綠為姊妹裙色!!!詳情大家可以睇番姊妹裙造好喇!!!!



我又加入戰團影埋一份!!!



呢張相,我覺得係我同伴娘姊妹們影得最靚o既一張呢!!


上船呢一part,班兄弟應該係最悶!!天氣太悶熱,佢地又要著住長袖衫,加上男士都唔特別鍾意被影相,成班兄弟成程船大部份都係坐o係船內唔郁,哈哈!!


不過...大合照又點少得兄弟們呢!!!



上: 兄弟們出動喇!!
下: 各單位埋位!!



哈哈...做咩伴郎咁o既表情??似乎仲係好熱咁喎...



攝影師由上層影番落下層!!




大家再整整齊齊企係船頭大合照!!!



當然唔少得'指定動作'...



呢張我同Natalie都笑得好開懷呢,睇番相都覺得開心!!



呢張攝影師叫我o地隨意企,大家當時都唔知點企先叫'隨意'...不過影出o黎又幾得意呢,個感覺有d似發現被人偷拍咁!!



Bubble (姊妹珍妮老公) show俾我睇姊妹們影o個張姊妹裙相,我又嚷住要影埋一份!!!



效果如何??


忽然間...



由於有大船經過,海上番起巨浪,正企o係船頭合照o既我o地被拋起咁滯,嚇到我同姊妹大叫...不過驚魂稍定,大家都忍唔住失笑,哈哈!!



呢張相...好似有D騎尼...不過係我o地自發擺呢個pose o既...哈哈,好似扮緊自由神像!!



呢張又係影得好自然!!



不知不覺三點要回程喇,一班人再輪住坐o係船頭影合照!!好彩呢個時候影得多合照咋,睇番晚宴d相,都無機會同兄弟姊妹續個影相呢!!



伴娘Natalie & 伴郎Mark



上左至右: 中, 周仔, Mark
下左至右: Michael, Antony, 鋒



Capture到兄弟們開心一刻!!




上左至右: Betty, Jenny, Natalie
下左至右: Athena, Clok, Karen



伴娘有d暈浪入番船休息!!所以呢張相得姊妹們再加我爸同Jenny老公Bubble!



爸爸不在話下啦!!另外我仲要好多謝Jenny & Bubble兩公婆為我同honey婚禮盡心盡力,佢o地兩個由朝忙到晚,辛苦晒!!!



臨別秋波~~~



遊艇Party準時於下午三時半結束!!!多謝收看!!

下一篇終於要帶大家去我o既婚宴場地參觀喇!!

沒有留言:

張貼留言