2009年9月30日 星期三

50歲大肚婆!

大約個多月前,我如常坐E車番工,仲記得當日無位,所以我企o左係下層兩邊都係四位對坐座椅o既走廊位,當時我向住o既一邊坐o左三女一男,男o既低住頭好專心咁睇報紙,三個女o既就不停傾計,哦~男o既應該唔識呢三個女o既~


等我再形容得清楚d啦,其實o個三個女o既應該係三母女o黎o既!


母親:      大約45至50吧,雖然外貌有點老,但幾瘦幾fit!
大女兒:  約15歲,身形有點圓潤!
小女兒:  約9歲,外貌與姐姐很像,但身形較姐姐瘦!


三位女士言談甚歡,阿媽同兩個女兒傾計就好似對朋友傾計一樣,間中仲聽到母親用比較俗(又或者係潮啦...我唔識分)o既用語同兩個女傾計,正當我欣賞呢位母親對女兒如朋友,毫無代溝時,我忽然睇到d好驚嚇o既o野...


母親o既腹部原來大大的隆起了,大約像有了五個月身孕吧!!


我開頭也不敢相信自己眼睛,因為我從來沒有見過年近50的大肚婆,所以滿腦子疑惑!!!是多年前生育後沒有好好修身嗎?但看她手腳修長明顯是瘦削型呀...


結果,母親忽然自然地用手摸一摸肚子,我確定了答案!!


在我眼前的,確是一位快50歲的孕婦!!


我唯一想到母親年紀這麼大,還要冒住險做高齡產婦的唯一原因,只有'追男丁'這個理由!!


可是...


這個想法在我快要下車時也解開了...


因為坐在母親側的男子終於同母女們有對話了!!再細看男子相貌,原來跟大女兒頗似!!


無錯,亦即是說該男子亦是母親所出...


男子大約23至25吧...照男子與兩名女兒的年齡差佢,50歲母親大約每隔8-9年便大肚一次,肚裡的一胎,跟細女兒亦剛好是言個差距呢...


不要怪我小見多怪,但對於我來講,這個母親所做的的確令我難以理解!!很明顯,50歲母親臨老大肚的目的並非為追仔,如果我無猜錯,佢生小朋友o既原因係可能怕悶!!因為對上一個小朋友8-9歲開始大個,唔再癡父母,所以佢想生多個小朋友等自己可以玩耐D!!!我眼前呢兩個女兒,出世o既理由都應該都係呢個原因!!


我明白,o係香港呢個自由社會,只要有能力,每人都有生仔o既自由,但係50歲又唔係無兒無女都仲要搵命搏生多胎真係好難令人明白!!


作為旁觀者,其實我唔應該有任何意見,但呢件事對我o黎講其實都幾震憾...或者我真係見識少,第一次見50歲o既大肚婆,所以思想上無任何準備接受呢個衝擊...到我有朝一日思想更加開放,接受到呢D新潮事物時,我會理解到點解汪阿姐會成日俾記者問佢生小朋友o既問題吧!!!


以上純個人恴見,如不表同意,請見諒!


1 則留言:

  1. 可能係意外
    [版主回覆10/02/2009 09:28:00]呢層唔知喇...但我覺得唔似囉...

    回覆刪除