2009年10月1日 星期四

幾時生?

婚後究竟幾時生小朋友?


客觀答案當然係越快越好...係人都知啦!!


不過,呢個問題對於剛決定結婚,當時只係剛同譚校長同齡o既我同老公子(佢大我3個月)實在太搖遠,所以我o地每次回答99呢個問題時,總係答佢'無咁快,至少過多三四年二人世界先!'


仲記得巴不得我婚後即刻生小朋友o既99當時係咁應我o既: '唏,你個諗法會變o架嘛,呢d o野無話一定o架!'


我當時心入面覺得好煩厭,咩'無話一定'喎,我話o左過多幾年二人世界就過多幾年啦,點會改變主意,99你心急先咁講,不過無用o架!!


好喇!!年半眨o下眼過o左,新婚亦超過三個月,亦即係話,距離當初決定結婚,咁就2年!!!


原來99講得o岩,人o既想法真係會變!!!


呢一年我轉o左工,識o左一位30出頭,女兒而家歲半o既同事,佢除o左o係我婚前不斷提點我籌備婚禮o既注意事項外,仲不斷同我分享佢o既湊女樂,仲記得剛識佢時女女只有7-8個月大剛識坐,之後聽住佢分享女女由識坐到識爬,學行到識叫媽媽,尋日佢仲話佢個女開始講一d有句子結構o既o野喇...


另外,我亦睇住佢由上年年尾計劃要第二胎,去睇醫生兼努力幾個月到終於得o左,由開初未見肚到而家眨o下眼肚大大,仲有個半月就生得...


總之,呢一年內我聽埋聽埋好多幸福滿瀉o既大肚同湊女經,再加上身邊o既中學同學原來都有一兩個已經大晒肚快生得喇...忽然覺得好有衝擊(因為呢個中學同學只係早我幾個月結婚,而我亦係近日先知佢原來仲有幾個月就生得,好突然!!!真係好有衝擊!!!),生仔呢個問題又重新o係我腦袋出現!!!


我同老公子應該幾時生小朋友呢???


開頭話要過二人世界,係因為我同老公子拍拖10年,一直無正式過二人世界,所以婚前一直好响往日對夜對o既生活,大肚同事曾經潑我冷水:二人世界係好,但你好快就會悶o架喇!!


婚後三個月,其實二人世界生活只係剛適應,雖然仲有好多o野未做(好似一齊睇DVD,一齊煮飯,一齊去會所做運動...),但我都有少少認同我同事,享受二人世界唔使享受幾年咁耐!!


而且,更重要係,我年紀雖然唔大,但生仔呢樣o野無話嫌早!!我當然明白後生生小朋友o既好處...


不過,現實始終係現實,Wedding + Home + Honeymoon Project後我倆銀彈用盡,雖然同事話生小朋友唔一定個個400萬,唔通無錢就唔生咩...但我年尾又快失業(做IT好難搵perm...唔俾人裁已經萬幸!),仲有樓要供,錢未還俾父母...


另外,要知道一有小朋友後真係邊度都唔使去,世界咁大,而家先叫做識自己搵錢去旅行,咁快生咪無機會放眼世界囉...


唉,真係遲生又煩早生又煩...會唔會唔生係最好呢????


沒有留言:

張貼留言