2009年10月30日 星期五

Happy Halloween!!

早兩日一班同事一行18人齊齊去食飯,席間女同事送o左每人一隻南瓜冷公仔俾大家,隻隻唔同樣o架,我呢隻個樣好'BB',好cutie呀,好鍾意女同事o既心思!!



哈哈,帶o左南瓜頭番屋企,屋企終於有番少少Halloween氣氛喇!!!


係咪好奇怪南瓜頭側邊唔係南瓜,而係青蘋果呢...haha!!!事緣星期一我同老公子去街巿買o左5個青蘋果,點知一食酸到死,食到我個胃'la'住...


於是,我特登上網搵青蘋果甜品食譜,希望可以令青蘋果易d入口...



登登~~青蘋果Muffin~~


不過唔知係咩出錯,我覺得食落唔係太似Muffin...個質感怪怪,而且味道亦唔太好!!!老公子仲投訴話個muffin好漏,食幾啖唔想食添...嗚...


Anyway!!!三個muffin只係消滅o左一個青蘋果,希望下一個青蘋果甜品會好味d啦!!!


最後,祝大家Happy Halloween!!


1 則留言:

  1. 但我覺得個賣相都唔錯喎 , 叻叻呀~~~
    [SkyBlue回覆11/04/2009 13:50:00]hehe,多謝你欣賞呀,不過我覺得我都係唔多適合整甜品,嘻!!

    回覆刪除