2009年10月18日 星期日

fc620 ~ 證婚March-in篇

轉好妝,律師亦同司儀們完成Briefing,佢叫埋honey入新娘房brief我o地一次程序同簽署一份文件(我已經唔記得係咩文件...),林律師d指示好清楚,唯一一樣唔夠好o既係佢brief得好快,如果佢可以講慢少少會更好,哈哈!!



六點快到,賓客們都開始到達會場喇!!



睇相見到親戚同朋友o既笑面,感覺好開心!!



咩o黎o既呢?



咪就係我DIY o既Thank you card!囉!!


再睇番會場內!!



呢兩位就係當晚o既MC喇!!!Kathy係我honey妹妹,而阿東就係佢男朋友,學99話齋,親人做司儀,感覺好有意思!!



林律師包o既戒子枕同簽名筆,紅色好靚好sharp,為o左突顯呢套咁靚o既戒子枕,我事前要求weddingart幫我改o左證婚書台原本o既decoration設計添!!


快6點...



雙方家長,仲有我最尊敬o既婆婆!!!


證婚儀式快要開始,姊妹們用o野檔住我,等d人唔好咁快見到我下走出Oasis Room大門...



司儀都準備就緒喇!!



賓客們坐滿兩邊椅子!!



儀式開始!!


仲記得婚前我一直覺得o係門外'橋'住我爸爸隻手等march-in o個刻會係我最感動最易喊o既一刻...點知...實際上我好勁,無喊!!唔知係咪Oasis Room道門無close,我唔使打開門,所以無o左打開門o個下緊張感覺呢??


儀式開始,奏起Cannon in D,爸爸帶我進場喇!!



Honey係台前等我!!




進場o個陣...我其實好想周圍望睇o下有咩朋友仔到o左,但實際上,我掛住照顧March-in速度同埋唔好踩到裙腳,雖然大家望到我向住大家笑,但個心其實係裙腳度...哈哈...




原來honey當時第一時間係同新外父握手...haha,呢張相,我覺得佢o地似傾完生意握手慶祝成功交易咁....hahahaha!!!




同早上一樣,我爸爸講o左一番感動說話!!!



然後將我交俾honey!!






下一篇繼續.....


P.S. 呢一篇有好多手o既特寫,我個人好鍾意呢d特寫呢!!


沒有留言:

張貼留言