2009年10月31日 星期六

萬聖節南瓜生日大餐!!

哈哈,尋日萬聖節,我同老公子為應節,去o左超巿買o左個南瓜著萬聖節大餐!!由於今晚會去我娘家食蛋樣,後晚正日去食自助餐,所以今晚決定食著豪少少,o黎個海鮮焗飯,作為三天慶祝活動o既第一炮!!哈哈!!!



南瓜公仔同真南瓜合照!!



下午老公子出o左去(其實我知佢去o左買禮物俾我!),我就o係屋企再接再勵,整多次青蘋果Muffin!!



今次個muffin爆得勁過上次,feel到今次應該係成功喇!!



Yeah!!!



老公子大約六點幾先番到,為表佢o既誠意,婚後四個幾月之後,佢終於第一次'下廚'同我一齊玩著飯仔!!


由於第一次兩個人煮,動作好慢,餐飯看似簡單,但都煮o左近兩個鐘...成8點幾先開餐!!我o地仲飲埋結婚時o既紅酒添,嘻!!



呢張相好失敗!!!失敗一: 唔記得放d大蝦上個焗飯度先影合照!!!失敗二: 入電腦時先知張想好暗(我可能用o左最少暴光去影),影得唔靚呀...嗚...(上面係我執左相光D o架喇...但都唔靚...)



萬聖節生日大餐,好豐富呀,呵呵!!



個南瓜焗飯賣相唔錯o架!!味道OK,但如果再多d汁就更好!!

最後,老公子想襯機會靜靜雞掛份禮物入廚房,點知俾我捉到佢o係書房行出o黎時無熄房燈,由於心虛,佢即時拎o左份禮物呈上...hahahaha...好搞笑!!


呢兩塊就係我o既生日禮物喇!!!係洗碗布同抹碗布一條...


其實以前我年年都要求老公子送神秘禮物o架,但今年我就指定要上面塊布,可能嫁o左實際d啦,做煮飯婆有塊功能強勁o既布點都方便d!!(其實洗碗多數係老公子,有呢兩塊布佢都有得益!!!


至於呢兩塊布有咩咁巴閉??其實我都係睇完飲食男女介紹後先識佢地,話佢地纖維特多,吸水力特強,而且唔使洗潔精一抹就可以去污,保養得好,可以用到三至五年...我見我d洗碗布好快污漕有時洗得唔好又成陣味,所以就決定貴少少買d靚o野用囉...不過真係好貴...有關塊布o既詳細資料,大家可以去Enjo布官網了解: http://www.enjo.net/data_set1/window_klein.asp?n_id=96&s_id=2


最後,多謝老公子陪我過o左個咁開心o既萬聖節!!


沒有留言:

張貼留言