2009年10月29日 星期四

fc620 ~ 切蛋榚與合巹交杯篇

註冊完當然要同律師以及雙方家長o黎個合照啦!!





當然仲有一班兄弟姊妹!!


之後要切蛋榚喇!!!



個蛋榚賣相都OK呀!!!最緊要有我o地兩個個名,哈哈!!



呢張相好'卡娃依'呀!!唔知係咪註冊完心情靚靚呢!!
我o地兩個個表情都好似好輕鬆咁呀,哈哈!!!



有請一對新人預備, 1, 2, 3 ...



切呀~~~



之後,部長拎o左一對香檳杯出o黎俾我同老公子!!有請一對新人合巹交杯!!



老公子: 噢,乜唔係你餵我飲,我餵你飲咩??


哈哈,無錯,我正繞過老公隻手,個杯最接新老公子嘴邊時,老公子即哄前作飲水狀,哈哈!!!原來老公子唔知到合巹交杯係大家繞住手飲番自己個杯o架!!!



左: 俾老公子嚇一嚇,我都認唔住望一望人,睇下自己錯定老公子錯!!!
右: 老公子知道真相,忍唔住失笑,哈哈哈!!!!



yeah!!!咁先係合巹交杯嘛!!!



呢張祝酒照有d失敗呀,酒店人員都未派完fruit punch俾兄弟姊妹就影...影唔到一張整齊拎住fruit punch o既大合照添!!!



哈哈,呢張相暴露o左我o地培養o左10年o既默契添...



俾杯上絲帶扯一扯我先醒目,即刻拎番過老公子o個邊!!!
好鍾意同兄弟姊妹碰杯呢幾張相呀!!!



兄弟姊妹都落台喇,台上只剩低我同老公子!!!哈哈,唔知點解我笑得咁開心o既??



戴上婚戒的雙手!!


合交杯同切蛋榚後...'請一對新人落台'...



o下??...我仲未同只o黎觀禮o既賓客以及親友們合照喎!!!!
右下: 估唔到攝影師有影埋我黑面個樣添!!而我背後係我爸爸,佢都忍唔住衝上前同我地講,話點都要我o地上番台同親友們o黎個大合照!!!


老實講,大日子整日行程最亂就係呢個moment!!!其實我一早已經將證婚後o既合照list俾o左司儀,所以我當刻真係有少少嬲,但又要忍住...我仲記得女統籌珍妮當時即刻安撫我,話佢會follow一切,叫我放心!!



姑仔Kathy~~呢張相唔知係咪o係出亂子是拍o既呢??
Kathy,放心啦,其實我唔係怪你同阿東o架,其實好少事,不過始終係自己大日子,難免比較緊張!!



場內因為一陣亂子靜了下來...


好快,司儀們從新宣布一對新人上台並邀請男女家雙方家人以及親友上台!!再行上台一刻,其實有點尷尬,但係我仲要努力笑o架...



合照完畢!!!...之後'請一對新人落台'...


o下???又落??仲有d只o黎觀禮o既朋友我未同佢o地影相o架喎...


待續...


6 則留言:

  1. 最後個張相,你記唔記得點解要拉個curtain呀?
    [SkyBlue回覆11/03/2009 00:18:00]你好細心呀!!因為證婚後會播片,所以儀式完時就拉左天幕喇!!

    回覆刪除
  2. 唔駛唔開心...賓客會完全明白同接受有"亂".畢竟我地唔會係專業搞event嘛.
    不過我都試過對新人落左台喎....之後司儀話請用熱烈掌聲再次恭喜對新人,同大家準備影相...所以落左台都無乜野o既.小事小事.
    [SkyBlue回覆11/03/2009 00:21:00]咁又係,其實我婚後都有問番只o黎觀禮o既朋友仔,佢地都話唔覺有咩問題,仲話安排OK,我下一篇會再寫詳細少少!!!多謝你安慰,其實我事後都唔太介意喇,學你話齋,其實係小事!!

    回覆刪除
  3. 其實點都會有d亂ga la...
    唔好太在意啦
    好多時都control唔到
    [SkyBlue回覆11/03/2009 00:24:00]係呀,的確控制唔到,不過其實都唔係咩大混亂,嘻!!

    回覆刪除
  4. 其實梗係亂既場面嫁啦~
    不過D賓客都未必留意到既,唔好咁介懷,最緊要記住結婚時開心既每一刻,其他既就由佢吧~ 
    你個婚禮已經好PERFECT了^^開心就得啦~
    [SkyBlue回覆11/03/2009 00:25:00]係呀,你講得o岩,我事後問番只o黎觀禮o既朋友仔,佢都話唔覺亂,仲相反地覺得安排好添呀!!detail我下篇再講多D!!!

    回覆刪除
  5. 真係好靚呀,你結婚個日個妝真係化得好好,而且我覺得你件wg好靚,簡單又高貴,見到你有咁多靚相做回憶,真羨慕呢!!!
    [SkyBlue回覆11/03/2009 00:26:00]多謝你呀!!不過你唔使羡慕呀,我相信你大日子都會影到好多靚相o架,加油!!!

    回覆刪除
  6. 我諗你最燥都係影相亂左個時,btw, 無事就ok啦﹗
    [SkyBlue回覆11/03/2009 00:28:00]係呀,我諗番都應該係o個刻喇!!!好彩你'禁'住我咋!!HEHE!

    回覆刪除