2009年10月29日 星期四

Happy Halloween!!

今日一班同事一行18人齊齊去食飯,好熱鬧!!不過,呢餐飯背後其實係為大家farewell而設,因為出年一月部門restructure,我同另一個contract要同大家講Byebye不在話下,而家係perm o既各位亦好大機會各散東西...於是,一直熱心為成team人organize活動o既大肚女同事特地o係佢放產假前organize是次飲聚,希望襯機會同大家拍照留個紀念!!!


席間,大肚同事仲送o左每人一隻南瓜冷公仔俾大家,隻隻唔同樣o架,我呢隻個樣好'BB',好cutie呀,好鍾意女同事o既心思,其實呢一年o黎可以識到你我真係好開心,估唔到我要做到第5份工先識到一個可以咁friend咁好傾 o既女同事!!!(無法...工作環境主要男同事居多!!係呢間公司先例外!!)



哈哈,帶o左南瓜頭BB番屋企,屋企終於有番少少Halloween氣氛喇!!!


係咪好奇怪南瓜BB側邊唔係南瓜,而係青蘋果呢...haha!!!事緣星期一我同老公子去街巿買o左5個青蘋果,點知尋日一食,原來d青蘋果酸成咁,食到我個胃'la'住...


於是,我今日特登上網搵青蘋果甜品食譜,希望可以令青蘋果易d入口...



登登~~青蘋果Muffin~~


不過唔知係咩出錯,我覺得食落唔係太似Muffin...個質感怪怪,而且味道亦唔太好!!!老公子仲投訴話個muffin好漏,食幾啖唔想食添...嗚...


Anyway!!!三個muffin只係消滅o左一個青蘋果,希望下一個青蘋果甜品會好味d啦!!!


最後,祝大家Happy Halloween!!


沒有留言:

張貼留言