2009年10月30日 星期五

他們的世界 그들이사는세상

今日係公司實在十級無聊...好悶...
唯有寫下無聊日記啦...


婚後生活o係兩三個月後已經適應o左,一個月前嘗試pick up番煲劇習慣,結果就揀o左玄彬同宋慧喬o既'他們的世界'作開始!!



大家有留意娛樂新聞應該都知呢套劇雖然有俊男美女,但收視唔好,原因好簡單...一個字講晒: 悶!!


全劇16集,我好辛苦捱到第7-8集先開始知套劇想講咩,劇情亦隨住男女主角鬧分手而變得比較好睇...


套劇名叫'他們的世界', 其實個名真係改得好好,因為充份表達o左劇集內容...就係講述一個普通人無法有共鳴,只有少數從事媒體製作o既人(編劇)先會明白o既世界!!!不過,劇中世界雖然難以理解,但劇集o係抽劃劇中人物個性的確細膩自然,劇中人物性格就作現實生活中的你、我、他,好真實,呢一點的確值得欣賞!!


不過...一個令觀眾無共鳴o既劇集背景,一堆性格就如生活中的你、我、他的劇集人物,試問套劇又點會有'趣味'呀...所以,為o左睇靚仔靚女而俾我捱完呢套劇,我都覺得自己算係咁o架喇...


最後評評兩位靚主角啦!!宋慧喬個短髮好清爽好靚,美人真係長短髮都適宜,至於演技呢...都係無咩特別,不過呢套劇都係第一次見到佢有咁多嘴戲甚至床戲咋,都算突破吧!!至於玄彬,可能對上一次睇佢已經係金三珣啦,今次o既玄彬無論演技定外形都令我眼前一亮,好charming呢!!


官方網頁: http://www.kbs.co.kr/drama/worlds/index.html


1 則留言:

  1. 我呢家先睇番幾年前你send俾我的交響情人夢, 幾好睇! haha
    [版主回覆11/01/2009 11:23:00]係呀,我而家睇緊求婚大作戰呀,都唔錯!!

    回覆刪除