2009年9月1日 星期二

Card and Boardgames

讀U時曾經為o左'掛名'上莊,做o左Card and Boardgames Club (CBC) o既Publication Sec!!


對於Card and Boardgames,本來就興趣唔大,認識o既只限最大路o既啤牌,UNO,大富翁...仲記得第一次入到棋會間房時真係大開眼界,因為各款遊戲堆滿書櫃,數量最少超過500款,有時睇見莊友們日日醉心各款遊戲,真係唔多明白究竟呢d遊戲魅力何在!!


仲記得第一次明白栱o既魅力,係莊友兼同班同學阿King有日同我同埋另一位莊友兼同學Carol一齊玩大富翁!!仲記得以前玩大富翁係亂玩,規距各有各講,但呢次就唔同,o係阿King指導先知原來大富翁都有策略(我當然學唔識啦!!),而且比想像中'用腦',我先明白玩games都可以'唔簡單'...


不過,對於我o黎講玩games始終係想relax,太用腦始終唔o岩我,所以經過一年棋會生活,我都未直正愛上'棋'!!


我大日子後,一班大學同學又重新開始re-u!!兩次re-u阿King都帶o左d有趣o既遊戲大家一齊玩,兩次d遊戲都各有特色,大家都玩得好enjoy好開心,仲令我對card games提起o左興趣添!!


由於呢排開始搞house warming,有見新居只得啤牌一樣玩意,似乎唔夠招呼朋友!!我尋日的起心肝上網搵card & boardgames,原來o係香港買games要上d樓上cafe又或者上網買,玩具反斗城當然有,但只限比較大路o既games如大富翁,UNO,Scrable,Pictionary等等...而且最緊要係...原來買呢d games都幾貴,一盒UNO要$50,大富翁更要二百幾至三百!!!


終於,又係淘寶網!!(好似賣廣告咁o既...我就快要做淘寶代言人...)


我o係下面呢個賣家度一次過搵到Re-U時覺得好好玩o既Take 6同紙牌版大富翁,UNO都只係8RMB一副,好抵(佢寫明係靚紙質,但我未收到貨,有待驗證!),買晒三個games連運費都係88RMB,抵到爛,希望星期六前收到,咁今個星期六gathering時就有games同朋友仔玩喇,yeah!!



http://store.taobao.com/shop/view_shop-b4785a22b94f3091a87af411cd0142a5.htm?ssid=r11


P.S. 補充番,阿King佢win過全港大富翁比賽,仲好似畢華流咁代表香港去日本進行世界大富翁比賽o架,可惜佢未能似畢華流咁win!!


1 則留言:

  1. take 6 好玩呀﹗其他下次再玩啦﹗
    [版主回覆09/08/2009 23:46:00]好呀,可以帶埋去emily度玩!!

    回覆刪除