2009年9月17日 星期四

Recent Update!

婚前開始越o黎越少o係呢度寫blog,婚後都仲係無咩時間俾我pick up番呢度...襯今日公司部電腦壞左,我搬左去一間無人o既大房做野,等我係呢度update自己最新status先~~


1. 最近好勤力做煮飯婆,兩口子兩個月就食完一包五公斤米!!(其實有時都想偷懶,但家住'半山',放工時間又就唔到老公子,出街食飯應該仲麻煩過自己煮...)


2. 呢排覺得自己終於適應新生活,開始catch到少少私人時間...雖然呢D時間仲係好少好少...


3. 另一半係夜鬼,對自己好一點o既方法係...自己訓先!!


4. 由於catch番少少私人時間,決定pick up番放低o左兩年o既煲日韓台劇生活,第一套揀o左玄彬同宋慧喬o既<<他們的世界>>...老實講,套劇好悶好悶,唯一令我仲未放棄o既原因,信相只有靚仔靚女呢一個point!!


5. 工作上呢個月有d忙,夜左放工,好彩,project快埋尾,呢兩日開始又得閒番,yeah!


6. 年尾公司地震,所以未必會同我續約,十月開始要搵工喇!!


7.最後婚後仲遇到兩件事一直好想寫,希望有時間寫番我對呢兩樣野o既感覺: 1. 50歲o既大肚婆 2. 討厭o既青蛙


 


 


希望以後多番D時間好似以前咁,多D update我日常生活o既小事趣事啦!!加油!!


2 則留言:

  1. 4. 呢套有線播完, 我反而追緊有線另一套叫"摘星情緣", 大陸叫"那個傻瓜", 幾好笑架~ 應該唔會悶的, 不過男主角唔係靚仔
    6. 唔係休息下先咩?
    支持update~
     
    [版主回覆09/21/2009 09:37:00]4. 套他們的世界真係好悶...我都有D想放棄...
    6. 係呀,所以都唔太急搵o既!!

    回覆刪除
  2. ....你結左婚?係就恭喜你啦!
    近排都無咩特別好睇既韓劇 若然唔怕睇古裝 韓劇一枝梅(男主角係李準基) 好好睇架!
    [版主回覆09/22/2009 13:22:00]wow,好耐無contact喇,係呀,我嫁o左人lu...hehehe~~~多謝你o既推介呀!!

    回覆刪除