2010年1月24日 星期日

抹地

前個星期去吉之島買左個地拖,因為...我屋企個地板實在太污漕喇!!


其實一直都感覺到個地唔乾淨(無法,一星期只afford到抹一次地...),但估唔到污漕o既程度去到我抹完地即晚赤腳係屋行一轉,腳板底已經黑晒!!(我懷疑係我地板係'鞋'面,d凹凸位蝕住D污漬抹唔走!)


要我蹲係地抹三轉地相信應該會乾淨d o既,但我老喇,抹一轉已經係極限(蹲得耐,我腳掌有時會痛!)...


於是的起心肝買地拖!!揀左支強力吸水海綿地拖,番屋企拖一轉,筒水好黑,黏到o既頭髮又多,同我平時抹一轉o既成果差唔多,似乎幾work!!唔使蹲起地抹係就係輕鬆d,但換轉要彎腰拖,有腰痛時就唔知點算喇...


拖左兩轉,最後再蹲係地親手抹多次(其實我都係信我用手抹乾淨過用地拖...),筒水終於無以前咁黑,good good good!!雖然而家工序多o左,但屋企乾淨更緊要,希望老公子多d幫我用地拖拖o下地先等我抹,咁我就無咁辛苦喇!!


2 則留言:

  1. 抹果時我會加d藍威寶落去, 我都好驚第時果地板好似你講咁dirty, 我仲要係淺色
    [版主回覆01/26/2010 14:00:00]拋光磚應該無咁蝕漬o卦....呀,係呢,你尋晚搵過我呀?

    回覆刪除
  2. 我都有同樣煩惱 , 諗緊買邊隻地拖好 , 我收左鎖匙 , 而家忙緊買新居家俬雜物呢 . 又要吸塵又要拖 . 呢 d 野 , 做女的時候唔駛做 , 而家就要自己攪掂 .
    [版主回覆01/27/2010 16:42:00]嘩,咁你真係要努力抹抹抹喇!!!地拖方面,其實我無研究呀,都係o係吉之島買咋,見到2款用強力吸濕綿,揀左平D o個款咋!!

    回覆刪除