2010年1月14日 星期四

再談新工作!

上星期四第一次夜晚conference call同美國o個邊開會,雖然得個聽字,但開會前我真係好驚...話晒出o黎做o野咁耐都未試過用英文開會嘛...


haha,結果簡短o既15分鐘會議,我諗我只係聽到4成...(唔見o左o既有3成係對方speaker phone收音唔好,另3成應該係我英文唔好...)


==========================================================


新呢份工係o係cwb番o既,同我第一份I.T.job番o既地點相距不遠...闊別2年多,由上星期第一日番工開始我日日都不自覺地recall番以前d回憶,感覺幾有趣...


今日,約o左一大班舊同事出o黎食飯,大家有傾有講感覺好親切一d都唔陌生,大家都無乜點變呢...相信變得最多可能係我自己,不竟我唔再係以前佢o地識o個個'妹妹仔', 仲已經嫁埋呢...


===========================================================


呢個星期初開始有野做,不斷咁trace code, 都唔知自己能力問題定點啦...2個case都似乎係奇難雜症...trace 足幾日都仲未有眉目,第一份task就表現成咁,唔知美國d人會唔會覺得我好唔掂呢...haha!!


by the way, 陣間10點又要conference call喇,加油!!


沒有留言:

張貼留言