2010年1月22日 星期五

婚禮之最

學各位blogger,容我以婚禮之最為fc620作結!!


最打風都打唔甩


當然係我同老公子!!大日子時係1號風球呢!!


最靚


當然係各位賓客充滿祝福o既笑容以及我同老公子幸福o既笑容啦!!



最醜


um...呢最相o既作用,應該係要驚剔自已...下次興奮得滯記住唔好申長條頸...



最型


我覺得老公子型就梗o架啦...但fc620當晚,老公子唱住'永遠愛著你'由門口大踏步走入會場o既身影,真係好impressive,型到爆,搞到我暈得一陣陣...haha...



最無聊


一早上好妝著好褂行出廳一刻真係感覺好怪,因為唔知自己有咩做...!!另外,o係房等老公子開門都係好無聊,好彩有媽咪陪住!!



最幸運


嫁到老公子當然幸運,但呢一樣應該比嫁俾老公子算係更幸運吧!!婚前2星期爸爸公司安排抽簽,決定從7份申請(我爸叫o左2位同事幫手申請,所以我o地佔o左當中3份)中抽出620當日可以使用遊艇o既職員,結果,成功中簽的竟然正正係我爸自己o個份,都咪話無結婚當旺呢件事呢!!到而家每次睇番d遊艇相,我都有覺得好幸運o既感覺!!



最自由


同伴娘伴郎兄弟姊妹同坐一間Van時真係勁有旅行feel,差在未o係車上唱歌仔咋!!而且又唔使影相扮靚,只係坐係度同人吹水,勁free!!



最性感


我件深綠色deep V都未算性感,最性感係我一班姊妹,仲記得我o係車外望番坐o係車內o既姊妹們,剛好只見到姊妹們o既肩位對上,只係見到姊妹裙o既肩帶,o個刻真係俾到我唔少暇想,so sexy!!...可惜無相為證...


最火爆/最混亂


證婚後影相環節出現混亂,o係第二次被請落台而仲未同到只o黎觀禮o既賓客影相一刻,真係火都o黎...haha!!



最唔聽話


當然係我啦!!大日子向長輩敬茶要跪絕對唔過份,但我事前無考慮過著住大deep V敬茶會有咩後果,所以我為免走光,向奶奶反抗,只係企住敬茶,希望各位長輩見諒!!


最有趣發現


一向以為dummy cake話明係dummy,當然係有條預設o左個杭俾我同老公子扮切落去啦!!點知原來唔係o架喎!!!我o地當日切呢個蛋榚係無杭o架,任我同老公子切邊都得,而且切落去手感同切真蛋榚無咩分別,只係實少少咋!!我同老公子大日子當晚講起覺得好得意,覺得係'驚人大發現'呢!!



最感動


感動1: 同我婆婆敬茶或敬酒o既時候,我都有'非常感動'o既感覺,眼淚都湧晒出o黎...問我點解,我又唔係好講得出...可能因為婆婆係我親友中年紀最大,而且我係佢長孫/外孫,第一個孫/外孫成家立室,我主觀上認為婆婆都會好感動吧,所以自己又感動先...haha


感動2: 爸爸大清早將我交俾老公子o既一番說話


最驚喜/最喊包


驚喜/最喊包1: '永遠愛著你'剪奏再加老公子o既獨白忽然響起,我決堤了!
驚喜/最喊包2: 好姊妹Betty o係新娘房訪問我感受時忍唔住講到流晒淚呢!!



最熱情


當然係我班姊妹啦!!另外有幾位賓客(應該係6299朋友)都好熱情,不斷讚我靚,當我公仔咁捉住我影合照,搞到我都差d唔係幾好意思!!



最High


老公子讀U住hall d朋友,勁酒後我行親埋去佢o地都圍住我一斷講o野,嚇到我有d驚...其中一個仲'了'我姊妹,斗膽!!



最快


Maggie手快係人都知,夾埋手快o既姊妹再加埋自己,魚尾裙轉銀色晚裝前後應該用o左5分鐘左右,應該仲快過超人變身(超人底蛼變面蛼應該幾花時間!)!!



最閃


閃石涼鞋、閃石額頭、閃石bouquet holder都唔夠我腳指甲上貼o既水晶閃,可惜無影到相,不過姊妹們最後o係更衣室都大讚o架...haha!!



最失魂


失魂1: 伴娘散席後將我裝有信用卡o既卡套交o左俾我媽帶走,好彩急call爸媽時佢o地架車仲未開走,有驚無險!!
失魂2: 拎番我張信用卡諗住有錢埋單啦,點知老公子張卡信用額得番1萬,結果要我簽埋其餘部份,齊齊儲miles賺機票夢碎...及後先知,老公子之前找卡數誤找o左落同一銀行另一張卡度,銀行以為佢欠卡數所以信用額得番1萬...失魂到死,可惡!


最輕飄飄


輕飄飄1: 婚前其實無刻意減肥,但大日子上到酒店房一磅先知自己得番102磅,比normal體重輕o左10磅有多,勁surprise,一日可以輕咁多真係好神奇!!(比起最瘦一刻,而家體重反彈番晒,差在未重夠20磅...就快變肥C9...)
輕飄飄2: 上船後我坐o左係度俾攝影師姊妹係咁影,好似自己係明星咁,唔覺得輕飄飄就假,haha!!



最難食


難食1: 兄弟一早就有各式醬料做早餐,聽聞最難食唔係wasabi,而係大大pet o既蝦醬!!
難食2: 開席後我其實好多時間食o野,但girdle札實我個胃,頂住個肚搞到我有得食都食唔落!



最浪費


浪費1: 上船時叫o左3個Pizza大餐,結果食左2個都唔知有無,剩低o既留番晒俾船長!!
浪費2: 大日子當晚o係酒店海景套房訓,不過我太excited,全晚個腦不斷loop住大日子片段,完全訓唔著,張床幾大幾好訓都享受唔到!另外,明明帶o左相機foro o係酒店放影相,點知無電...只能用手機影,d相好肉酸!!失敗!!



最有耐性


係你o地呀!!!!你o地咁有耐性追足半年睇我update大日子,當然要讚啦!!多謝你o地呀,大日子blog終於完滿落幕喇,下一篇帶大家番去半年前,一齊去瑞士囉!!!


沒有留言:

張貼留言