2010年1月6日 星期三

fc620 ~ 造型篇

haha,估唔到最終都要隔咁耐先出到造型篇添!!!


上次無乜人估(好多謝午夜飛行 俾面估,哈哈!!),咁都係等我直接開估啦!!


我大日子總共有:



6件衫!!



9個造型!!


係咪好多呢???HAHAHA...


其實本來我都唔係咁貪心,追求大日子造型多多o架,不過因為6點證婚o既關係,迎賓晚裝同婚紗前後穿多過一次,結果o係Maggie巧手下,我就多o左幾個造型喇!!


衫方面,除o左魚尾裝外,全部都係羅浮宮租o既!!


褂, 大路款式, 雖然唔係特別,但每個女人一生入面,真係要著一次!o個種囍慶感覺,真係唔係婚紗晚裝可以造到出o黎!!



右上: d花係我早一日自己買o既!
左下: 龍鳳耳環!


老實講,婚紗絕對唔係我心目中o既the one,不過自落訂後,一直抱住o係有限之中搵最好o既心態,所以對the one 並沒有過大期望!!幸好,o係無upgrade o既婚紗當中,都搵到呢件俾我有'好清'感覺o既婚紗,簡簡單單又有少少閃閃水晶,good!


o係Maggie巧手下,同一件婚紗, 竟然可以穿出三種不同感覺!



遊艇派對look!頭飾係Maggie o既,頸鍊好似係CDL!



證婚look!皇冠係Maggie o既,耳環手鍊同頸鍊係媽咪送o既嫁妝!



開席March-in look!頭飾頸鍊好似都係Maggie o既!


至於晚裝,其實羅浮宮d style真係太宮廷,我揀o左好耐都揀唔o岩,明明見到婚前佢o地番o左一批a-line款比較多,modern d無咁宮廷o既晚裝婚紗,但偏偏我去試o個日全部都無得試,真係無奈!!好彩,o係姊妹同我媽咪努力幫眼下,最後揀出呢三件晚裝都唔差!!


深綠色性感又神秘,紅色開心活潑,銀色簡約輕便,各有美態!



酒店拍照look!呢個髮型我好鍾意o架!!所有飾物都係CDL!



迎賓look!



敬酒look!其實呢件晚裝係韓式娃娃裙裝,haha,加埋韓式march-in look, 原來我呢個wedding都有唔少韓國味道呢!!



送客look! 繼續keep住閃石額頭look!!髮飾同閃石都係Maggie o既, 其實我自己都有閃石,但太細粒,無用到!



因為貪靚同以為有時間換多套衫,我o係5月時o係淘寶網買o左呢件白色魚尾裙晚裝!(exact link唔知去o左邊,但只要大家上淘寶search '創意狐' 就可以搵到呢個牌子o既晚裝o架喇!!)計埋運費唔使HKD400,平,靚,正!!


早知淘寶咁多靚衫我就唔幫襯CDL呢,橫掂o係淘寶買衫o既價錢仲平過o係CDL租,d衫仲可以自己擁有甚至賣番出去又得呢!!!!



大合照look! 呢條裙可襯金器, 閃石額頭係我自己諗o架!!


化妝髮型方面,真係要好多謝化妝師Maggie,讚美說話真係唔使多講,睇造型已經知!!


其實Maggie化妝set頭技術好外,最重要係夠快手!!因為證婚時間尷尬要換幾次婚紗晚裝佢都完全handle到,仲因此令我比人多幾個造型,對我o黎講真係一個bonus!!


Overall,要數最鍾意造型,我會揀證婚look同埋大合照look(魚尾裝!),雙冠軍!不過呢,其實褂裝同埋紅色敬酒裝都好多人讚!!唔知大家又鍾意邊個造型呢??


化妝師Maggie 有關我大日子化妝工作o既網誌: 分享高清噴槍-眼睛識笑既新娘化妝


講完我,當然仲要提一提老公子啦!!佢件禮服都係CDL租o既,禮服衫身暗閃,搶眼得o黎唔會太浮誇!!至於銀色花紋背心就中規中矩啦,其實CDL俾o左好少我o地揀,所以唔使1分鐘就決定o左!!



右上: 朝早老公子唔著背心,打bowtie,所以overall全日都叫做有兩個造型,嘻!!
左下: 禮服真係幾閃, 感覺既smart又大體, 襯埋我送俾老公子o既閃閃襟花托,成個look好靚仔呀!!


沒有留言:

張貼留言