2012年10月25日 星期四

乖豬17個月大!! (28/9 - 25/10)

乖豬17個月大!!!


體重: 22-23磅
身高: 無度
便便: 大約每日1次, 間中會隔日
食: 每日2餐粥, 2餐奶+1餐Tea

說話能力: 今個月學講o野進步神速, 已經數唔到佢識講咩新o野, 總之大人講乜佢好多時都會執人口水尾跟住講個尾音, 聽歌都係咁, 仲會成日order大人做o野, 好似佢喊有鼻水或見到有地方污漕就會叫人'抹', 玩玩具要倒晒d o野出o黎就話'倒', 我見佢學講o野好似快o左咁多, 決定慢慢教佢叫我'媽咪', 不過暫時成效麻麻, HAHA!!!

另外, 仲開始識apply學到o既生字, 好似之前餵過佢食綠色o既豆豆, 之後佢見到玩具上面有D好細好似豆咁o既珠仔或圓形都會叫'豆豆', which我係從來無咁樣叫過呢D物件o架!!

發展: 開始古惑o左...其實乖豬不嬲都帶點爸爸古惑o既基因, 但而家更顯露出o黎!!! 好似搬運佢堆公仔出入房同大廳, 佢而家會一開始就塞晒其他公仔俾你, 自己最後先拎佢最愛o個隻!!!

仲學識講反話, 上個月問佢鍾唔鍾意媽咪(or others), d o野好唔好味, 佢全部會up頭, 但今個月開始全部變晒擰頭呀, 仲要係邊奸笑邊擰, 分明係講反話, 可能係之前佢講第一次時見到大人反應好開心, 仲會Jit佢, 佢覺得好好玩, 所以次次都講反話, 搏你jit佢同佢玩, 真係好百厭!!!

另外, 仲好鍾意重覆大人o既rules, 好似我o地教佢唔可以坐o係我肚度彈彈跳跳, 坐爸爸先可以, 咁佢就會伸直手掌仔向住我邊左右擺動邊口講'nono', 表示我唔可以, 之後就會望住爸爸up頭, 表示爸爸可以, 之後仲會repeat 幾次去confirm條rules, 好似make sure佢清楚無搞錯咁, 好搞笑!!

跟住就係識得收埋D 物件o係身後然後扮無, 仲會自己覺得好好玩而忍唔住笑, 真係激死人, HAHA!!



認知能力: 一路都有教佢形狀, 數字, ABC同顏色, 形狀o係上個月佢應該已經識識o地, 但真係到而家都唔肯再入形狀, 都無得再confirm佢識唔識...至於數字同ABC, 今個月無啦啦認得, 由月初認得大階A, B, 同C後成日周圍見到就會大叫呢D英文字 (特別係'B'字), 到近呢個月尾發現佢認得晒貼係白板o既1-0, 真係好驚喜, 因為之前佢一直只係認得個'1'字o架咋, 估唔到無啦啦識晒其他, 仲要唔只認得, 仲識講埋, 真係要讚下!!! 最後就係顏色, 我搵番一直放埋一邊o既顏色玩具出o黎, 我拎一隻色出o黎叫佢拎番一樣色, 原來佢係識o架, 當然, 佢仲未認得'紅'係咩色, 但我已經覺得進步o左, 至少佢原來對'顏色'呢樣o野已經有concept呢!!!

仲有, 可以準確咁指住頭髮/鬍鬚/手毛講'髮'/'鬚'/'毛', haha!!!



自理能力: 呢個月開始識得主動表示要坐potty去便便喇!!! 其實乖豬無o係片片去便便好耐o架喇, 但一直都係我兜佢去小便佢就會順便去埋便便, 而家我狀態唔太好, 所以少o左兜佢小便, 變相佢無得'順便'去便便, 變o左佢要去時識得主動摸下條片向我示意, 仲會主動走埋去potty度拖個potty出o黎想坐添, 開頭我都唔肯定佢咁樣係咪撞彩o架, 但至今已經超過5次咁樣喇, 都幾肯定真係戒片在望喇, 而家只係差佢唔肯小便都去potty咋, 希望佢快D學識埋, 唔好咁懶成日係片片去就好喇!!!

最後, 又係揀歌仔, 今期佢識表示想聽咩歌喇, 因為有首歌仔有'紅蘿蔔', 於是佢想聽就會講'蔔蔔', 唔使我成日估估下!


(成個月好多相, 不日再update)

1 則留言:

  1. 快d戒片就好了,我諗我都要等到出年回暖先得,呢家一點意識都未有

    回覆刪除