2012年10月25日 星期四

轉食Illuma ~ 跟進

眨o下眼食o左Illuma都有一個月喇!!!

開頭真係唔多習慣開奶粉個份量, 因為罐身suggest用130ml水開3殼奶粉, 出o黎得5安多D, 而我就成日以為乖豬食開以前o個隻都有8安啦, 所以我一開始食illuma時就好大貪, 用180ml水開5殼俾乖豬食, 點知乖豬成日食剩3安甚至4安...waste o左咁多奶粉都咪話唔肉赤!!!!

其實waste o左D奶粉肉痛都係其次, 最擔心反而係佢轉奶粉頭個幾兩星期D便便都麻麻o地, 變o左一粒粒咁去得唔多順, 唔知係咪轉奶粉腸胃唔適應!!!

不過好好彩, 後來Illuma o既姑娘打o黎跟進, 佢建議我盡量餵番多D水俾乖豬飲, 如果乖豬飲水少, 咁就要餵佢餵密D, 等佢吸收多D水份, 同埋開奶粉o既份量跟番罐suggest o既份量, 唔好一下就開咁多, 等BB適應o左隻新奶粉, 食完唔夠先慢慢加番D份量, 唔好操之過急!!

聽完姑娘o既意見, 再加埋自己o既觀察, 而家我朝早開180ml+4殼奶粉, 夜晚就因為近晚飯時間, Koey比較飽, 就開130ml+3殼, 可能因為朝早餐奶水o既份量多左, 加上乖豬腸胃開始適應, 便便真係好番呢, 咁我都放心D, 真係好多謝Illuma姑娘o既專業意見呢!!!

而家, 飲o左Illuma一個月喇, 乖豬而家D便便完全正常之餘, 唔知係咪吸收真係好o左, 乖豬D肉地好似真係實淨過未飲Illuma之前, 有時近鏡影相, 仲會影到乖豬好似好肥好好肉o地咁, 騙得下人呢!!!


真係好想mit下佢面仔呢!!!


 
行路方面, 越行越穩陣喇, 差在仲未跑!!!


力大無窮!!

2 則留言:

  1. 咁你一日比幾多餐奶Koey飲呀? 佢個建議分量好奇怪, 我無跟佢呀, 一開始就3餐x4殼, 好彩so far 都OK
    [版主回覆10/27/2012 09:52:14]一日兩餐呀, 呢排早晚都180ml水+4殼, 如果夜晚佢太夜食飯, 就會開少D~

    回覆刪除
  2. 我仔仔都係食呢隻奶粉,你個女唔肯食可能係個味唔甜。好多bb都慣左食d過甜ge奶粉。
    好快習慣架啦^^
    為左佢地健康,乜都值得ge ^^

    回覆刪除