2012年10月10日 星期三

健康院第一次產檢 & 威院Oscar Test (11-12W)

3/10:

11周多d喇, 今日第一次去健康院檢查, 一切procedure都好熟悉, 唯一有D出奇係今日o既新症好少, 我眼見得10數人咋, 唔通蛇年出生率真係低D?

驗尿: 正常
體重: 53.4kg (117.7磅, 比未有B時輕o左6磅多D)
身高: 161cm
血壓: 正常

見完姑娘就見醫生, 仲記得上胎第一次健康院周數細o左聽唔到心跳, 今次周數夠, 所以就順利聽到, 好開心!!

醫生見我嘔得勁輕o左, 開o左Materna俾我, 但我估我唔會食喇, 上胎食完去唔到toilet呀...另外, 醫生話有D人肝功能有事都會嘔得勁, 所以我要抽多支血extra驗肝功能呢!!

見完醫生抽血, 終於見到我中學同學喇, 佢幫我抽血, 佢恭喜我之餘我又恭喜佢, 因為佢月尾就生得喇!!

===================================================================

10/10:

今日去威院做Oscar, 一早就叫我老公子請假陪我, 因為明知要等好耐嘛, 有個人陪下我傾計都好!! 我檢查o既時間係2點, 仲諗住耐極5點鐘都番到屋企啦, 所以今日我媽就直接上我屋企湊乖豬, 唔使將乖豬運番娘家咁麻煩!!!

本來以為好快, 因為2點幾我就被叫入房, 應該係lunch 後section第一個, 點知BB唔合作, 坐o左係度照唔到, 於是就先去抽血, 老公子就去食lunch!!! 番到去3點幾再叫我入房, 今次BB係就係訓係度, 但就成日面向鏡頭, 好難先就到一下打側度到一次頸皮, 結果我又要出番去再等!!! 

同老公子食完TEA (呢度大家樂有炸雞脾, 老公子話超正, 因為出面無得叫, 不過就貴D!!)再等, 結果到5點幾先再叫我名, 真係等到我同老公子傻!!! 結果入到去BB仲係唔多合作, 又係成日正面望鏡頭唔打側, 好難先再度到多一次頸皮, 最後姑娘再叫我行多陣, 一出到房見到所有候症o既人都走晒, 得番我同我老公子, 唉, 點解人人都咁快照得到, 我就照極都唔得...(我o既照聲波圖係好唔清o架, 我話上次10周照私家都話照唔清, 可能係我肚皮脂肪厚o左, 姑娘都話唔出奇, 但我個人唔算肥呀, 真係唔知係咩原因我照極都唔清楚, 令照o既難度高o左!!!)

最後再入去照, BB仲係面向鏡頭(雖然一路都面向鏡頭, 但BB其實好活躍, 周身郁!!!), 姑娘最後都放棄喇, 話就算take3 個readings都係拎一個出o黎check, 所以而家o個2個readings出o黎差唔多, 結果都唔太大影響!!! 另外, 度到o既頭同身長都係中等size, match到13周條線, 噢??? 乜唔係12周咋咩??? 姑娘話係以我last M計, 而家照o既size吻合, 睇唔到我有咩理由要改預產期, 同埋因為我已經過13周, 所以結構已經full o左, 要自己出去私家照!!!

OMG, 結構出去照要幾千呀, 如果真係因為我last計o既周數係13周而無得照, 咁真係超唔抵, 因為我好sure我M期唔準, BB一定未夠13周o架...唉...

最後, 我同老公子終於o係6點鐘走得, 估唔到要由2點搞到6點咁耐, 真係攰到我飛起, 亦辛苦晒我媽咪留係我屋企咁耐湊乖豬呢!!



1 則留言:

  1. 下年無雙非,少人去檢查啦。你上次結構又好似要照幾次
    [版主回覆10/15/2012 16:39:38]係啦, Koey o個陣又係唔合作...

    其實去威院都好似少人左DD, 不過係我B唔合作先搞咁耐...

    回覆刪除