2012年10月19日 星期五

踏入開學季節後...

踏入開學季節之後, 好多小朋友都開始揹起書包番學喇!!!

至於乖豬呢, HAHA, 仲未番學, 所以仲係日日玩樂中!!!


20120905: 游水!!! 游o左5次水左右, 而家未落水已經識開心定, 落到水仲開心到笑晒同腳young young!!! 就咁用水袖就浮到, 叻!!!


20120907: 去Snoopyland玩, 點佑因為曾落雨, 所以close o左, 但乖豬見到Snoopy就衝埋去好開心咁!!!

 
20120915: 呢日跟老公班波友齊齊入長洲玩!!! 乖豬第二次去沙灘呀, 再唔去秋天就o黎, 要出年先有得再玩!!


呢日乖豬都好合作, 訓o左近兩個鐘, 一起身就玩沙喇, 好enoy!!!!


不過好搞笑, 佢唔慣o係沙上面行個感覺, 開頭放佢企係度佢就一步都唔敢郁, 兩腳插係地一味大叫抱抱要人幫佢!!!


唔幫佢咩佢又無發脾氣喎, 反而企係度彎腰玩沙, 個pose好搞笑!!! 結果佢要到臨走前先適應到D沙, 總算敢周圍行喇!!!


老公子D friend留係長洲過夜, 我o地就坐5點幾船走, 番到屋企都7點半有多喇, 呢日真係好攰呀, 但睇見乖豬玩沙咁開心都值o既!!!!

haha!!! 乖豬就仲o係度吃喝玩樂, 但同一時間, 我o係fb度亦開始見到同乖豬差唔多大o既小朋友媽媽都開始為報N班而頭痛...老實講, 睇見人o地咁緊張我有時都會有少少壓力o架, 係咪我太唔著緊? 係咪唔幫乖豬報N班乖豬將來就唔夠人爭???
...anyway, 而家先諗呢個問題實在太遲, 況且, 我亦唔係今日先諗呢個問題, 自day1 決定做全職媽咪我已經決定唔報N班, 我應該對我呢個決定有信心!! 乖豬o既禮貌學識守規矩我日日對住佢應該都可以應付到, 係唯一群體生活呢方面未必俾到佢, 唯有第二時勤力D帶佢去同我D全職媽咪朋友屋企同其他小朋友玩, 等佢學習下點同其他小朋友相處!!!

講開開學, 近排亦多o左見到朋友/blog友o既小朋友病倒o既消息!!! 唉, 真係無法子, 而家D小朋友越o黎越細就要番學, 連流唔流口水都未控制到更莫講話注意衛生, D病菌一個傳俾一個, 想唔病都難!!! 

慶幸, 乖豬出世到而家都未試過點大病, 只係試過傷風咳流鼻水2次, 就連平時去健康院打針都無咩發燒反應, 唯一一次發燒就係幾個月之前玫瑰疹o個次, 雖然比起其他BB佢只係燒兩日已經算好快好番, 但諗番o個兩日平日精乖活潑o既乖豬咩精神都無晒, 做爸媽o既又點會唔擔心!!!

 

仲記得出玫瑰疹o個期正正係我預備想幫乖豬轉食Illuma o個段時間, 如果唔係出疹, 我本來會早少少轉, 不過亦因為咁, 帶乖豬睇醫生時就順便問埋醫生應該咩時候轉奶粉同對Illuma呢隻奶粉有咩專業意見!!

仲記得當時醫生話就算退o左燒, 都要等D疹出埋同完全清晒先好轉, 因為剛病完身體都未恢復就轉奶粉身體o既適應能力可能比較差, 萬一轉奶粉有咩反應時又分唔到係未病好定係轉奶粉問題, 咁就麻煩!!! 

至於Illuma 呢隻奶粉呢, 醫生話都有好多BB媽咪問起佢, 佢話呢隻奶粉有隻成份叫Sn-2, 對BB腸胃同吸收都有益, 叫我等乖豬好番可以放心轉!! 連醫生o既專業意見都讚呢隻Sn-2呢, 咁即係代表我之前上網搵o既資料無錯啦!!

就係咁, O係做足資料搜集同得到醫生o既專業意見支持下, 我對轉奶粉呢個決定真係更加有信心, 為o左要俾最好o既乖豬, 等佢可以健健康康肥肥白白, 我終於等乖豬病好之後正式轉食Illuma!!!!

而家, 飲o左Illuma都一排喇, 係除o左開初兩星期乖豬唔知係咪病完腸胃唔適應而令便便差o左外, 而家便便完全正常番之餘, 吸收亦好似真係好o左, 乖豬D肉地好似真係實淨過未飲Illuma之前, 有時近鏡影相, 仲會影到乖豬好似好肥好好肉o地咁, 騙得下人, 我諗呢樣真係所有父母最開心o既事呢!!!

講o下講o下好似講遠o左添, 總之, 無人想睇住自己小朋友身體弱同生病, 老土D都係o個句, 健康o既身體幾時都對人係最總要, 如果唔係唔好話玩水玩沙, 就連去番學都難呢!!!!

最後送上近照一張!!!


20120920: 乖豬16個月大喇!!

3 則留言:

  1. BB大得好快呀。我也支持你不讀N班的決定呢!可以自己FULL TIME教,實在是更好的選擇。
    [版主回覆10/25/2012 17:06:08]多謝你支持呀, 希望我可以做到最好啦!!!

    回覆刪除
  2. 你係ftm比信心自己,可以教好koey豬呀!
    [版主回覆10/25/2012 17:06:27]多謝你呀, 我會努力做好呢份工呢, hehe!!!

    回覆刪除
  3. 你自己教一定是最好嫁! 我因為要番工, 所以我小B要報N班, 真是有D擔心!!

    回覆刪除