2012年10月31日 星期三

奶粉唔溶點算好?

又隔o左兩個星期喇!!! 

上回提到多得姑娘跟進同幫助, 乖豬D便便總算正常番好多!!!

無錯, 奶粉再好, 充足o既水份對BB o黎講始終係最重要!!! 乖豬飲親水都一啖起兩啖止, 唯有o係湯水方面補充多D, 咁樣先可以更好咁發揮奶粉o既好處!!

便便問題終於解決o左, 今次係開奶問題!!

其實轉o左食illuma後已經發覺佢比較難溶, 乖豬每次食完奶都不難發現奶樽內有不少一舊舊奶粉未能溶解,  我試過先加2殼搖一次後才再加2殼也未能解決呢個問題!! 但上次姑娘至電時我掛住問便便問題忘記o左問呢樣o野, 真係大頭蝦!!! 

今次姑娘再至電跟進, 我終於記得問番呢個問題, 原來只要用筷字幫手搞下就可以, 試完真係比我狂chok支奶有效好多, 估唔到方法只係咁簡單, 我竟然無諗到喎, 失敗!!!


未得到姑娘提點前, 食完奶後, 樽內有好多一舊舊奶粉固體未溶解!


聽姑娘建議後, 固體奶粉即刻明顯地少o左好多!!!


為o左等大家都唔使再浪費奶粉, 等我再詳細d解釋下我而家沖奶粉o既程序啦!!!

而家乖豬食o既份量係: 

早上: 180ml 水 + 4 殼奶粉
晚上: 130ml 水 + 3 殼奶粉
step 1: 將150ml (夜晚用100ml) 室溫水倒入奶樽
step 2: 將 30ml (早晚一樣) 熱水 (熱水壺熱水約90度) 加入奶樽
step 3: 將 4平殼Illuma奶粉加入奶樽 (illuma奶粉罐內有方便刮平奶粉殼o既設計, 真係超細心!!!!)
step 4: 以攪拌棒或筷子插進奶樽, 再順住一個方向垂直打圈攪拌約5秒
stgp 5: 最後擰上奶樽蓋再雙手搓奶瓶數下

跟住以上程序不單可以令奶粉溶解得更好, 更可以減少氣泡形成, 咁就可以少D風飲入BB肚仔喇!!!

希望食緊illuma o既媽咪都覺得呢篇blog有用啦, 以後就唔使再浪費奶粉喇!!!

2 則留言:

  1. 嘩真係好有用, 我就係睇完你blog買左罐比毛毛試, 又係見到咁多奶粉淨覺得好肉痛, 哈, 我尋晚先第一次用鐵匙搞下去


    [版主回覆11/06/2012 14:19:21]只係攪幾下已經覺得好好多, 浪費左真係肉赤o架, HAHA!!!

    回覆刪除
  2. 解譯得好detail呀!攪到我都想買罐俾我女女識。我問過女女睇開個醫生,佢都recommend女女轉食呢隻。話會無咁多啖。
    你乖豬會唔會無咁多啖或者無咁熱氣架?
    [版主回覆11/06/2012 14:22:20]我乖豬一直都無咩病痛呀, 所以都比較唔到係咪真係無咁多啖呀!!

    如果你BB真係成日多啖同熱氣而個醫生又話真係會有改善, 試下都應該無壞呀!!

    回覆刪除