2008年2月10日 星期日

赤口上深圳

今日上o左深圳,好耐無上去喇,今日天氣好好,所以去o左購物公園行街,不過其實都係大商場一個,無乜o野睇(早知去另一個我更想去o既地方啦!)!


Honey講番先記起,原來之前我o地試過跟住飲食書去呢度附近食一間叫巴蜀風月o既o野,之前o黎四圍仲係爛地一片,而家竟然開o左個咁大o既商場,真係勁呢!!


夜晚打邊爐,死啦,呢幾日真係食得太多,個肚其實唔餓o架,但深圳打邊爐真係平香港好多,所以忍唔住又打,今次唔再係小肥羊喇,去o左另一間,雖然質素的確比小肥羊次一級,但還是可以的,而且食完唔會成身小肥羊味,個豬骨湯底又清d無小肥羊咁濃咁油,唔錯,不次用埋送o既coupon就仲抵!!!


捧住肚子番honey宿舍睇DVD,由於先前買開間老翻唔見o左,今次買大陸正版,買o左色戒同不能說的秘密,(其實仲想買父子...不過無!!),呢幾套想睇好耐,但一直都係pending中,今日終於睇o左不能說的秘密,個結局的確幾有心思,終於明白上映時點解個個都讚呢!!!


P.S. 我買的大陸豪華版中送了那首秘密琴譜,回到家彈,點知...好難聽...哈哈...要彈會應該唔難,不過要花時間...可惜現在的我已經沒有了練琴那份恆心了,哈哈!!


1 則留言:

  1. 我未睇〈不〉片呀, 借來睇, 可以嗎?
    [版主回覆02/15/2008 09:42:00]好呀,聽日借你啦!!!另外我仲有o野搵你呀,你今日會唔會上網呀?

    回覆刪除