2008年2月17日 星期日

陪媽咪行街

今天我同媽咪行o左好耐街,主要目的係搵姊妹衫,由於我仲要番屋企趕公司o野,所以只係o係屋企附近行!!!


我o地由十二點幾行到差唔多三點,由舊墟行到巿中心,邊行邊傾計,好開心,好似好耐無試過就咁兩母女行街呢!!!我o地睇o左好多舖頭,o係舊墟發現有d舖頭d衫都幾好,有d驚喜呢!!!


行o左好耐,終於有收獲喇,條裙好靚,而且價錢唔算太貴,最重要係佢可以著出街,實在太太太滿意喇!!經sales配襯後,我仲買o左條有少少款o既珍珠色底裙添!!


番到屋企,我即刻換o黎睇,仲搵晒我衣櫃入面可配襯o既衣飾出o黎,原來我有件淺粉紅背心襯得條裙仲靚,反而條珍珠色底裙領口太低,好易走光,噢...有少少後悔買o左條底裙添...


o係我媽充當顧問下,我左配右配,終於襯好,終於有衫去做珍妮姊妹喇,好期待3月8號快d到呀!!!


沒有留言:

張貼留言