2008年2月16日 星期六

紐約愛樂樂團

早於兩星期前已經收到飛,不過除爸爸外,無乜人有興趣去睇,本來我細佬都想陪我爸,但最後因為要番學而無去,結果張飛便落入我手中!!


終於,今日臨急搵o左仙廸去睇,佢原來聽過呢個樂團呢,果然係知音人,如果唔係佢有興趣,相信呢兩張飛最後應該會被浪費了呢!!!既然有伴,雖然我興趣唔大,但最後都去o左!!


好趕咁食完飯趕入場,我都係第一次聽呢d演奏會,我留意到周圍o既人都著得好整齊高貴,而且不乏名人聽眾(我今晚見到任七招!),每奏完一首全場又會報以數分鐘熱烈掌聲以示尊重,我都係第一次置身呢d場面,忽然都覺得自己高級o左呢,哈哈!!!!


成個演奏會差唔多兩個鐘,d歌好好聽,好正,諗起交響情人夢,特別欣賞佢o地奏一d節奏好快o既旋律時齊到好似一個人彈奏咁,好犀利,唔知佢o地要練幾耐先可以咁齊呢!!!!


聽完今次演奏會,我諗下次再有免費飛,我一定會去,今次令爸爸走寶,真係唔好意思喇, 不過有機會,我下次一定會陪爸爸去o既,,嘻!!!


番到屋企,爸爸笑笑口叫了我一聲'衰女包',嘻,下次唔敢喇!!!


沒有留言:

張貼留言