2008年2月25日 星期一

Recharging Day

今晚六點就走,因為要去CWB出席奧運馬術義工個recharging day!!


今日呢個gathering比上年好,因為而家仲有百幾日先到奧運,但我o地義工o既duty schedule已經出o左,我要番九日,不過呢九日並唔係我所request咁連住,變o左成個period 好似長o左咁,我請假o個度都可能麻煩d,而且番兩日義工番一日工,可想而知都唔方可以專心上班...


仲有仲有,明明話第三batch義工會有好多人,而家得番十幾人咋喎...有少少打o左個突...


另外,除schedule已經出o左外,仲有埋d義工衫size,全套都係三間贊助,連鞋襪都provide埋,好正,可以買少對波鞋呢,哈哈!!!


不過,今晚呢個活動搞到十點半先完,太夜喇,而且因為我張相唔合奧委會規定,所以我要影過d證件相,仲要幾日後office hour 拎出CWB...嗚...諗起就煩喇...我唔想又咁早放工,我已經算係偏早放工o架喇,再成日咁早放,真係怕老細唔鍾意呢...


最後,今晚雖然見番好多上年一齊做義工o既朋友,睇見人人都仲好熱心,相較起o黎,我明顯無o左份熱情...唔知點解呢...不過我會堅持o既,香港辦奧運機會難得,要好好珍惜!!!


1 則留言:

  1. 幾有效率喎, 咁快就出晒d野, 等你地可以請定假...至於你既情緒, 未boost起姐...多幾次gathering就有...
    仲有鞋襪provide, 正喎, 不過送埋水鞋就好喇, 記得你上年...
    [版主回覆02/27/2008 23:14:00]係呀,o個日recharging day都有人提及呀,不過原來成個奧運得一日會去上水雙漁河咋,而咁o岩我個schedule唔使去,所以今年應該唔會好似上年咁狼狽lu,哈哈!!!

    回覆刪除