2008年2月2日 星期六

姊妹VS兄弟(前哨戰!)

今日訓到好晏,而且下午又無乜o野做,正好可以養足精神為今晚去蒲做準備,好耐無夜蒲過喇,仲要係去唱K,太高興了!!


夜晚差唔多十點才出門口,都好似未試過咁夜先出街,哈哈!!去到旺角剛好十點半,珍妮雞泡婚宴o既兄弟姊妹們陸續到達, 兄弟團八人,姊妹團四人!!


先前聽聞過班兄弟勁玩得,今晚正好有機會亙相認識,了解o下雙方o既玩得程度,不過可能姊妹們今晚人丁較單薄,開頭我o地比較被動,不過好快大家就熱好身,估唔到Cindy d梅咁勁,而我呢,都有樣武器,就係何家公雞何家猜,玩到我無氣咁滯,哈哈!!!


今晚真係多謝俾面,相信咁多年o黎我聽o既聽美說話都無今日咁多,簡直笑到我停唔到!!!我o地玩到四點幾,等到我honey o黎到,本來諗住佢可以幫手飲埋d啤酒,點知佢已經醉o左,我都係第一次見佢醉咋,無法啦,唯有我飲,好彩我仲飲到o者,哈哈!!!


沒有留言:

張貼留言