2008年2月27日 星期三

仲係有少少緊張!!

哈哈,先後同伴娘同姊妹們宣佈後,跟住當然係我cogsc入面最friend o既May同Agnes啦!!!


自從打波出意外後不知不覺都五六個月無見,時間真係過得好快好快呢!!!咁耐先見番,第一時間當然要睇o下阿May個額頭點啦,好彩,條痕唔算太明顯,如果唔係破o左相就慘喇!!!


食飯後,阿May講起佢都拍拖喇,恭喜呢!!!!坦白講,我當時仲諗緊幾時講我o既事添,襯May講完我正好順勢講埋,嘻!!!!佢o地都好開心呀,問東問西,仲話我有咩要幫手隨便出聲呢,先謝謝呀!!!


哈哈,估唔到宣佈o左幾次,今日宣佈都仲係會有少少緊張喎,哈哈!!!


1 則留言:

  1. 都唔覺你有緊張呢~ 恭喜!
    [SkyBlue回覆03/09/2008 15:04:00]有o架有o架,之前不斷諗幾時開口講呢~!!!

    回覆刪除