2008年2月17日 星期日

同媽咪行街

今日我同媽咪行o左好耐街,主要目的係搵姊妹衫!!

我o地由十二點幾行到差唔多三點,由舊墟行到巿中心,邊行邊傾計,好開心,好似好耐無試過兩母女行街呢!!!我o地睇o左好多舖頭,o係舊墟發現有d舖頭d衫都幾好,有間舖仲有好幾件好靚,但亦好貴o既姊妹/伴娘裙同晚裝,好驚喜呢!!!


之後仲入o左去兩間係呢區都幾耐歷史o既婚紗舖,其中一間好似係黑店,另一間就唔錯,d婚紗都幾靚,不過晚裝就少款d,唔太多選擇,不過呢度做地區生意,所以價錢差唔多係出面o既一半,真係好抵呢!!!


之後行o左好耐,終於有收獲喇,條裙好靚,而且價錢唔算太貴,最重要係佢可以著出街,實在太太太滿意喇!!經sales配襯後,我仲買o左條有少少款o既珍珠色底裙添!!


番到屋企,我即刻換o黎睇,仲搵晒我衣櫃入面可配襯o既衣飾出o黎,原來我有件淺粉紅背心襯得條裙仲靚,反而條珍珠色底裙領口太低,好易走光,噢...有少少後悔買o左條底裙添...


o係我媽充當顧問下,我左配右配,終於襯好,估唔到做姊妹襯姊妹裙已經可以咁開心,唔知到我著起婚紗晚裝時,心情係咪會仲興奮呢,嘻!!!


沒有留言:

張貼留言