2008年2月2日 星期六

Honey醉了

今晚我同honey各有各玩,佢去中學同學生日派對,我就同班姊妹去同雞泡d兄弟見面,大家都係玩通頂,之前都未試過呢!


今晚由於好急咁飲o左兩杯紅酒,雖然之後只係飲o左少少啤酒,但我都第一次有'wing'o既感覺,不過之後好快無事!!!到兩點幾打俾honey,佢同我講話佢自己醉o左,o下?估唔到我飲多o左之外,honey飲得仲勁...佢自己話自己醉,咁都應該幾醉喎,因為我咁多年都未見過佢話自己醉o架,真有點擔心!!


結果,honey四點幾入到o黎旺角join我,仲以為佢頂得住,可以同d兄弟玩多陣,點知...


哈哈,anyway,好彩佢仲自己行到路,如果唔係我一個人都唔知點台佢番屋企,哈哈!!!


1 則留言:

  1. 我同你講醉左咪即係我未醉囉,咁都唔明 。

    回覆刪除