2010年11月25日 星期四

難題: 邊個湊? (回顧第5wk)


9/24/2010 (~5wk)

尋晚去o左爸媽度食飯, 終於講左我有o左o既消息俾佢o地知!!!其實未講之前我勁緊張呀, 因為真係好怕陪唔到佢o地去旅行佢o地會失望!!!


好彩, 佢o地o既反應話我知我擔心係多餘, 因為好明顯佢o地覺得: '傻啦, 有左當然唔方便去!!' , 咁我都安心d!!!


一貫地, 爸媽同細佬反應如預計中冷靜, 不過爸爸忍唔住猛叫我唔好咁大動作, 聽我講番世博d旅程時又猛叫我小心呢樣o個樣, HAHA~~~大家都好關心我, 忽然覺得做大肚婆原來真係要風得風...haha!!!


落樓時撞到我妹, o岩晒, 講埋佢知, HEHE, 而家我屋企人知道晒喇, 唔知佢o地對自己快升le感覺如何呢???hehe!!!


=====================================================


中秋同老公提議, 不如早d同老爺奶奶講, 咁我今年就可以勉疫唔使再陪佢o地行公園行到點幾兩點先走得 (仲要俾人嫌早走!!), 點知老公話唔好, 話都係等照o左BB健健康康先講喎...


結果, 今年中秋我又要捱夜捱到3點先訓得, 陰公呀BB!!!


尋日中秋假期, 同媽咪爸爸食lunch, 媽咪問我BB邊個湊, 我答俾佢湊, 點知佢話'湊完你o地三隻o野我都殘晒喇!!!'....


嗚...


我如意算盤終究打唔響喇...本來我覺得我媽肯湊, 咁而家我番工好近, 我爸番工放工駕車接BB去媽咪度再接我番工放工極方便, 咁就唔使請工人又大條道理唔俾奶奶湊, 本來極perfect嘛...


唉, 其實都估到媽咪未必肯湊, 因為媽咪一向身體麻麻, 成日頭痛氣虛, 仲有類風濕關節炎...但要知道我一定唔會俾BB奶奶湊(因為我一向唔多喜歡奶奶同埋奶奶身教好有問題!!), 咁即係我只係得番俾工人湊或者我自己湊呢2個選擇!!!


但其實我同老公子都唔鍾意屋企有外人訓, 而且本來我打通書房睡房門, 就係諗住BB第二時訓覺可以sense到我同老公子係度, 訓得安心d, 到BB2-3歲先改番度門都未遲, 但如果真係請工人, 咁度門一定要我生左後即改, 失去我本來打通房門o既願意, 我又唔多想...唉...


雖然而家好似仲有好耐時間諗呢個問題, 但朋友又話要請工人應該早半年請定, 咁即係我三個月後就要決定喇, 好似好快咁...我仲未準備好...


唉...呢個真係世紀難題呀!!!! (按: 而家14wk, 我仲未同老公傾好呢個世紀大難題, 好多朋友都催我要快d做決定...)


7 則留言:

  1. 唔係諗掂邊個湊先生架咩....冇人幫我湊啊....所以唔生啦, hehe
    [SkyBlue回覆11/27/2010 09:37:00]因為我事前一心'以為'我媽會肯幫我湊...

    回覆刪除
  2. 我地都係唔鍾意有外人O係度呀~
    阿媽應該會同我湊, 本來老爺好鍾意小朋友俾佢湊都得, 不過佢近來身體麻麻, 阿媽湊都好, 有D細藝, 不過睇見佢湊肥豬就有D擔心…
    [SkyBlue回覆11/27/2010 09:38:00]你有親友幫手真係好呢, 我唔係無, 但奶奶真係...所以一定唔會俾佢湊...真係好煩呀...

    回覆刪除
  3. "奶奶身教好有問題!!"
    btw...你老公都係奶奶湊大ga~
    [SkyBlue回覆11/27/2010 18:51:00]haha, 都係o既...但我老公其實好多壞習慣, 有時都激到我飛起o架, 所以我唔想個小朋友又有呢d壞習慣!!!

    回覆刪除
  4. 我都諗緊呢個問題,我又想自己湊
    [SkyBlue回覆11/27/2010 18:53:00]其實, 對小朋友o黎講, 點都係呢個option最好, 只係對於家長, 現實又係現實, 少份糧就少份糧...

    回覆刪除
  5. 但我都唔係幾放心…

    回覆刪除
  6. 而且湊仔同湊孫唔同, 佢唔會用同一套方法架
    [SkyBlue回覆11/28/2010 19:21:00]咁又係呀,太緃個小朋友就不得了呢!!!

    回覆刪除
  7. 請工人啦......你可以睇住阿b...又唔駛俾奶奶湊 我都好怕要奶奶湊呀.....一定縱個b
    [SkyBlue回覆11/30/2010 22:57:00]仲未諗點呀...不過好agree, 奶奶實縱小朋友...

    回覆刪除