2010年11月23日 星期二

身體變化 & 太過操勞 (回顧第5wk).


9/19/2010 (~5wk)


o係上海最後一日我同老公子去o左書城, 我揀o左兩本書, 希望佢o地幫到我呢個新手啦!!!



右: 主要係講點樣去照顧bb, 由bb 0至1歲每一日咁寫, 內容都幾細心, 好似day 1講生o左後媽媽有失落感係因為荷爾蒙影響, 所以唔使擔心, 俾番d安全感媽媽, 到day 2講媽媽奶水, 點樣餵母乳等等, 對媽媽新手應該好有用!!!


左: 呢本就係講bb 由0至3歲o既腦部發展, 佢係每個月一個chapter, 每個chapter會分左腦右腦, 講番bb每個月腦部發展去到邊, 爸媽又可以用咩方法或遊戲去測試bb o既發展同能力, 都好實用!!!


尋晚開始, 老公子話會陪我每日睇2篇上海買番o黎o既BB書, 我覺得好心甜呀, 希望真係做到!!! (按: 今日係14wk, so far我o地兩公婆越o黎越懶, 差唔多每2星期先睇幾篇...)


==========================================================


9/20/2010 (~5wk)


今日book o左私家婦科診所o既產檢, 本來問o左一兩個朋友, 但佢地睇開o既都係油尖旺區, 我覺得太遠太唔方便, 於是最後都係上網搵番自己住呢區o既, 咁o岩見到有人推介某女醫生唔錯, 咁就book o左下星期六 (自己估計大約7wk), 希望到時唔使等好耐就有得照, 希望見到心跳同唔好撞到熟人!!!


============================================================


 9/22/2010 (~5wk)


太過操勞?


由有o左到而家只係短短幾星期, 我己經去o左兩次旅行(9月初台南, 9月中上海), 咩魚生蝦蟹(我知蟹真係唔掂得, 但去到上海咩都係蟹粉乜乜, 蟹粉物物, 我只能盡量避, 但我懷疑唔多唔少都係食o左d...)濃味o野都食晒, 淋雨暴曬跑跳碰都做齊...



9月4@ 墾丁, 諗番轉頭, 當時乖豬已經係我肚度喇!!!


有時我都會擔心, 我咁操勞法,bb會唔會有影響o架???


不過, 其實我去台南時都未check到係咪有o左, 咁o既情況下就係朋友面前將以前不嬲都食o既o野全部唔食又真係好怪, 奶奶煲涼茶我唔飲但又唔講得點解真係好為難...


而家, 我暫時都未會同奶奶講住, 諗住等多幾星期去照bb睇到心跳先正式同奶奶一家報喜!!!


至於我自己屋企, 本來我都係諗住照到心跳先講, 但而家應該要提早(可能聽日講!!!), 因為一年前細佬女友幫我o地買o左air asia d平機票10月中飛泰國, 但我同老公子相量過, 決定唔去喇, 所以應該盡快通知佢o地, 等佢o地可以改到行程同轉酒店(因為佢o地己經book o左3房apartment酒店喇)!!!


至於決定唔去泰國, 其實我都好為難, 但考慮過


1.而家我剛有o左去旅行都咁辛苦, 過多一個月再去應該仲辛苦...
2. 個肚始終都未穩定, 2個月內飛3次飛咁密始終唔好...
3. 平價機票係要夜晚11點去到深圳機場, 到泰國時係凌晨, 對我o黎講可能真係太頻撲...
4. 去到泰國咩魚鮮蝦蟹同我最愛o既冬陰公都唔食得...


唉...所以我最終都係決定唔去喇, 希望爸媽細佬同佢女友會諒解我, 唔會覺得我太掃興啦!!! 


=========================================================


另外,呢個星期仲留意到以下身體變化:


肚脹: 今個星期踏入第五周, 個肚反而無去上海時咁脹, 之前我仲以為自己點解咁快個肚咁大, 原來只係個胃脹住, 今個星期個肚唔脹, 特別係一朝起床時, 感覺好似唔多實在, 連自己都諗, BB係咪真係o係入面o架??真係好想快d去照BB!!!



肚餓: 我而家肚餓會好辛苦, 以前餓咪餓囉,打一陣鼓可能就會過左最餓段時間, 而家肚餓, 我個肚好似餓到快凹咁, 辛苦到想發脾氣, 我覺得我以前唔會咁o架, 原來大肚婆真係唔餓得!!!


腰骨痛: 而家行太耐會腰骨痛, 要知我去上海幾日真係由朝行到晚, 我條腰每到下午就開始痛, 比著以前唔會咁o架, 以前行極咪最多腳支力, 邊會腰痛喎!!!!


12 則留言:

  1. 你飛左2次已經好犀利, 我最多知道左去左玩一次保齡 (公司搞).
    蟹真係唔食得, d人話會生濕疹, 但蝦我都有食少少
    [SkyBlue回覆11/24/2010 13:06:00]蝦我都有食呀, 但應該唔多o既~~~

    回覆刪除
  2. 上次去書城我都想買呢D書, 老公話大陸既信唔過喎…
    我一餓就會係咁鵝…未有已經唔餓得…
    [SkyBlue回覆11/24/2010 14:08:00]我睇左D, 我又覺得內容OK呀!!

    回覆刪除
  3. 哈... 你有咗BB, 仲跳到咁高! 不過當時... 你又唔知已經有BB 呢... 唔好再去旅行住喇! 休息下啦.
    [SkyBlue回覆11/25/2010 14:32:00]而家諗番, 好彩當時只係好初期咋, 因為我之後身體開始差, 我諗更加AFFORD唔到去旅行....
    anyway, 我估而家有排都無得去旅行喇, HAHA!!

    回覆刪除
  4. 我去上海個時都係有做d高危動作~ 不過你而家個b安全架la~~~ 應該冇影響既!!! 我都覺得大肚係唔餓得架 我公司要成2點先lunch 我11點幾12點已經會食d野架la 有時飲下奶咁~~ 以前就真係話之佢 但係而家肚入面個個唔餓得架ma~~~ 都係要定時定候食好d~~hehe 唔係我都會好憫憎架~~
    [SkyBlue回覆11/25/2010 15:26:00]係呀, 我餓都會好憫憎!!!不過我而家唔知係咪過左3個月, 作嘔作悶好似無之前咁勁 (但仲係有嘔緊囉...), 我覺得餓O既時候好似無之前咁唔舒服喇!!!!

    回覆刪除
  5. 兩本書都好有用咁喎!

    回覆刪除
  6. 睇成點呀O個2本書
    [SkyBlue回覆04/08/2011 11:38:00]爛尾啦~~~綠色o個本無睇過, 黃色o個本睇左小半, 不過都唔多記得喇...生左後唔知夠唔夠時間臨急抱佛腳...

    回覆刪除
  7. 哈哈, 咁你有冇睇大肚書呀?
    [SkyBlue回覆04/08/2011 13:55:00]無呀~~~靠問朋友多咋~~

    回覆刪除
  8. 咁你有冇買胎心機呀胎教機呢D?
    [SkyBlue回覆04/08/2011 14:31:00]2樣都無呀~~~胎教機有人話無用(應該話, 無research證明胎教機有用!!), FEEL到BB郁後其實胎心機都無用啦~~~~
    未FEEL到BB郁之前, 我反而買o左個聽診器($68, made in Japan)聽BB郁, 其實唔知聽緊咩O架, 但聽到我個肚同我老公個肚D聲係唔同, 就覺得係聽到BB有郁, 咁就唔使擔心BB健康~~

    回覆刪除
  9. 等到佢郁都有排~~幾多W後?
    [SkyBlue回覆04/08/2011 15:40:00]我見我同D朋友都係17W左右FEEL到胎動, 再之前其實FEEL唔到都唔多擔心, 你知我KEEP住嘔嘛, D人話有作嘔作悶代表BB健康, 所以我無擔心過呢~~~
    掉轉頭, 我覺得有D媽咪可能擔心得過o左龍~~~咁樣影響自己情緒咪對小朋友仲唔好!!!

    回覆刪除
  10. 咁如果唔嘔咁咪唔知囉~?
    [SkyBlue回覆04/08/2011 16:01:00]咁都係o既~~~不過通常有左初期e.g. 7-9wk, 都會去私家checkup, 到12wk左右又照超聲波 (oscar test), 同埋中間又去健康院聽下胎心, 其實都夠啦~~~
    中間無流啡無作小產, 咁使乜咁疑神疑鬼呢!!

    回覆刪除
  11. O岩O岩睇BK有個媽媽個B突然冇左心跳呀, 唔係產檢都唔知, 冇流啡流血架
    [SkyBlue回覆04/08/2011 16:24:00]噢~~~
     
    其實我又唔係話反對買胎心機, 應該咁講, 如果買左胎心機聽到BB心跳會令孕婦覺得安心, 心情愉快, 掉轉無胎心機孕婦會擔驚受怕心情差, 咁, 當然係買好過唔買啦!!! 至少, 係呢個case, 胎心機可以安定孕婦情緒, 呢個都係佢o既用處!!!
     
    不過, 我會覺得, 個孕婦如果無胎心機就日夜坐唔安食唔落, 咁其實都反映孕婦情緒本身都出問題呀, 我個人認為適當o既擔心可以, 但絕對唔需要擔心成咁, 可能個孕婦都應該調節下自己心理, 唔應該太依賴任何工具!!
     
    當然, 個孕婦本身身體弱, 又或者之前試過小產, 所以比一般人擔心絕對可以理解, 咁o既情況下, 去買部胎心機作個安心都好正常!!! 不過, 如果個孕婦健健康康, 加埋之前講o既定期checkup, 其實真係唔使太worry, 我會覺得留番買胎心機o既錢, 去為BB作其他準備仲好!!!
     
    最後, 難聽D講, 其實胎心機只係俾你聽到BB心跳, 佢唔係任何救命工具, 當然, 佢可能令媽媽早d發現到BB可能有問題而早d去搵醫生, 但其實我都有留意d小產case, 通常都係話個胎本身唔太健康所以先會自己停止發育, 係自然發生而未必可以阻止oo既事 (Kelly個case同人工受孕有關可能都係差唔多原因, 因唔靠人工受孕, 佢可能本身唔適合陀孖胎), 所以以上 你講呢個不幸case, 我諗陀唔陀胎心機, 結果都可能...
     

    回覆刪除
  12. 其實我都唔支持時時刻刻check住, 壓力太大
    不過我又覺得流產既機會其實都幾高, 有25-30%孕婦會o係3個月內流產, 但都擔心唔黎, 放鬆心情仲好
    [SkyBlue回覆04/08/2011 16:51:00]agree 呀, 真係擔心唔o黎, so 唔好去擔心喇!!!

    回覆刪除