2010年11月12日 星期五

Athena's Wedding

上2星期係大姐會張大姐o既大日子, 今日就係另一位大姐鍾大姐Athena o既大日子!!!


今日多得兄弟車我同rebec & karen入西貢女家屋企, 6點半出門口, 7點鐘就到達, 我第一次去Athena 屋企咋, 去到己經見到化妝師Maggie幫Athena扮靚靚, 仲見到鍾爸爸鍾媽媽同Athena 3位家姐姐夫同佢o地d小朋友, 成屋氣氛好熱鬧!!



左下: 鍾爸爸熱情咁招待我o地食雞粥做早餐!!



大門佈置!!



'我係橙皮人'遊戲物資!!



遊戲物資, 愛的宣言!!!



右上: 新娘子好'福氣'呀, 身上d金器勁有睇頭呀!!!!
左上: 我個妝ok嗎, 係karen幫我化o架!!
下: 姊妹團大合照!!


兄弟們比原定時間遲o左少少上o黎, 開頭有d怕唔夠時間玩, 點知原來我o地d game係兄弟眼中太'小兒科', 佢o地都好快完成, 最終時間剛好係預計時間內完成, 準時接新娘!!!



接完新娘, 因為極多親友要敬茶, 姊妹兄弟們就o係戶外休息!!!



兄弟中有4個都係住hall o既hallmate,一齊傾o下計好開心!!!
左下: 肥培極認真咁order緊pizza for lunch!!!


去完男家食完pizza, 我o地就出發去石澳影相!!!石澳好大風, 但今日真係天朗氣清,加上Athena外影個造型好正, 件衫極靚, 相信d相都一定好靚!!!!



4點半左右到達酒店, 新娘房極大, 好舒服!!!



reception後o既backdrop, 等來賓影相!!!



main stage o既backdrop!!!好靚呀!!!


Athena同沙煲o既證婚儀式6點鐘開始, 不過酒店到5點半個場都未完全set好, 開頭都有d擔心, 不過最後都順利舉行, 只係比原定時間遲o左10分鐘左右o者!!



靚靚新娘子!!!



sweet sweet!!!




我o係reception幫手!!!



大姐會陸陸續續到齊!!!yeah!!!



march-in!!!



酒店天花好靚!!!



cheers!!!恭喜晒athena!!!!



敬完酒, athena用香港小姐look出場同每圍賓客影相!!!



由於影合照影夜o左, Athena差點趕唔切送客, 等d客走得七七八八, 大姐會當然要捉住主角影番張大合照!!!


21.jpg

然後我o地又玩'12345678910'!!!


22.jpg

12點左右, 夜喇, 真係要走喇!!!臨走前俾新郎哥同一班兄弟叫住我o地, 要我o地飲番杯!!!Bess豪氣地做代表, 乾o左2杯馬爹利!!!勁!!!


23.jpg

臨走, 再同一對新人影番張合照!!!


是晚真係好盡興, 當然亦都好支力...haha!!不過睇住Athena同沙煲踏入人生另一個階段, 真係覺得好開心好開心, 係呢度祝福一對新人百年好合,永結同心, 快d生幾個小寶寶出o黎熱熱鬧鬧, yeah!!!


1 則留言:

  1. thanks feon,
    a very good report for momola's day!! haha...so so happy with u all...
    even we are tried from early day to night, very happy~~super!!
    rebec
     
    [版主回覆11/15/2010 09:15:00]haha,我第二日真係成身散晒!!!!成日無出過街休息同寫BLOG,HEHE!!!!

    回覆刪除