2007年11月29日 星期四

Besstty生日會

今日好大頭蝦呀,因為我尋晚換o左個大袋方便呢幾日凍o左袋番d頸巾之類,點知我竟然唔記得拎番條鎖匙番公司喎,結果咪開唔到公司個櫃拎番部電腦出o黎做o野,成日遊手好閒呢!!!!


當然,我都有問人拎o野做,不過咁o岩又唔趕,所以我襯機會教同事做o野,唉,自己都半桶水咋,又點有資格教,哈,而結論都一樣喇,我唔係一個好老師呢,哈哈!!


同同事傾o下計就放工,落o左荃彎後第一次過d咁輕鬆o既日子呢!!!放工後join埋珍妮同雞泡出中環,原來荃灣出中環只係二十分鐘,勁快呢!!!


今晚同上幾次一樣,大姐會多人之餘仲有幾位猛男出席,好開心今次到Bobo賞面呀,之前見過今多次都唔係正式出現大姐會活動呢!!!


今晚十二人去小南國,食物普通啦,都係上次太風流好味d!!!


成晚阿Chris好搞笑,佢同karen拎住比蒂手機做表情好搞鬼,之後大家又玩偷拍,令我諗番以前呢!!!!


送禮物,比蒂係化粧set,支唇彩同mascara都好靚咁呢!!!而阿Bess就係一個多功能Cushion,佢用cushion放o係頭頂影相時好似米妮呢,好得意呀!!!!



沒有留言:

張貼留言