2007年11月3日 星期六

婚禮

可能尋日玩得太支力,今日起身全身都好支力,特別係雙腳,仲差d唔知醒添呢!!!


快快出門口,因為今日要去參觀我舊同事o既婚禮!!十二點去到太古,之後同舊同事飲茶,食到好飽,雖然已經離開舊公司一個月有多,但係一齊食飯o既感覺仲係好親切,並唔陌生呢!


兩點入到筲箕灣浸信會,今次其實係我第一次去非親友o既婚禮,開頭好期待o架,因為新人都信教,所以我幻想場面會好似劇集入面咁,點知,原來今日去呢度唔係教堂,而係教區禮堂,所以無得o係教堂門口同新人合照,亦無拋花球儀式呢!!儀式開始,唱o下詩歌聽o下經同新人o既感受,其中新郎向父母講我愛你o既時候真係好感覺,唔少人,包括我在內都有眼濕濕呢!!!!


最後,親友同事們輪流同新人合照,差唔多四點回程!!!!


第一次觀禮,場面竟然無我想像中咁touching呢,或者我始終同新娘唔算太熟吧...不過點都好,祝福一對新人白頭到老!!!


1 則留言:

  1. 誠邀下列人士

    -         
    各想去妊娠紋既媽咪

    -         
    想試用魚油丸的媽咪

    -         
    想改善經期問題既人

    -         
    成日病想身體好 d 既人

    -         
    想改善便秘問題既人

    -         
    秋冬想大擦多餐但又唔想肥太多既人

    -         
    想去眼紋既靚女

    -         
    想媽咪皮膚靚靚既人

    -         
    有更年期問題既女士 ( 10 個有 9 個都覺得好訓左 )

    -         
    想去橙皮紋既人

    -         
    想狗狗既毛柔順既人 ( 我隻狗狗食左一星期魚油丸 , 果然 d 毛柔順左丫 )

     

    I need product feedback

     

    if u want to try it for free ( 所有野都係用到一個月架 )

    msn me plz

     

    msn: riverpong_hk@hotmail.com

    回覆刪除