2007年11月23日 星期五

打網球

今日同honey又去o左新街巿食o野,不過大家都覺得成日食豬排麵就算幾好味都會yim,所以今日去o左食粥,碟炸兩好好味呀,仲有雜誌剛介紹o既醃鶉蛋燒賣呢,yummy!!!!



食完時間尚早,所以上o左圖書館,搵到想要搵o既書,嘻!!!


兩點,去o左網球場,等中學同學其間有隻蜜蜂不斷追住我honey個頭呀,我o地行到好遠佢都仲係lou住我honey頭,好不容易先擺脫到佢,哈哈,唔知我honey用咩洗頭水咁吸引呢d狂蜂呢!!!


開波,今次係我第二次打網球,對上一次好似係小學時代,哈哈,耐到唔多記得囉!!!其實我今日主要任務係做執波仔,不過Honey都有俾我打o左一陣,力大無窮o既我要打個波過網一d都唔難,仲要大力到打到d波飛晒出網球場外添...哈哈...究竟點先可以控制到自己d力呢!!!!


由於今日好曬,所以我都好快投降,俾番兩位男士打,而我就轉為做攝影師,哈哈,無乜幾可打網球嘛,當然要影番d相啦,不過兩位男士唔想上鏡呢,唯有post我自己o既英姿上o黎啦,睇落都好似幾有姿勢喎,哈哈!!!!



自從無打壁球後都有兩個月喇我諗,好耐無做運動,打完波後雙手比平時震呢,哈哈!!!


3 則留言:

  1. 原來你咁大力架, 估唔到呢! 我只夠力打到壁球咋!
    [版主回覆11/26/2007 13:51:00]哈哈,你唔記得我係繼毛毛娜後臂力最驚人o既咩~

    回覆刪除
  2. 千祈唔好得罪你兩個, 如果唔係, 死梗...

    回覆刪除
  3. Feon~你的確係繼毛毛娜之後臂力同震動最勁既人....哈哈
    [版主回覆12/01/2007 18:27:00]哈哈,係呀,所以夜晚影相唔開閃光釘o既話,千萬唔好搵我影呢!!!

    回覆刪除