2007年11月13日 星期二

轉戰荃灣

聽日開始轉戰荃灣,希望唔好咁夜放工啦...


另外,honey話我知佢聽朝入黃埔....o下??如果我遲一日先落荃灣,咁聽日咪可以同honey一 齊番工囉...我唔制呀~!!!!!!!!


=======================================================


夜晚睇報紙留意到以下一段新聞!!!


孫方中﹕政府還要研究多久? 普通話教學先驅


我就係o係孫女士o既津小(母校而家已經算係大埔名小學喇!)度畢業o既,還記得當時自小一起中文數學社科健都已經係普通話上課,不過由於師資所限(會正宗普通話的老師當年應該只有少數),及後幾年好似越用越少普通話上堂!!!!但由於比其他人早接觸普通話(學習language o既最critical period大約在2-5歲),我d普通話都算可以,所以我都幾慶幸自己可以o係一間用普通話作教學語言o既小學畢業呢!!!


總之,以一個過來人身份,我係好支持政府推行普通話教學o架,因為將來香港同大陸關係只有更密切,識普通話已經係必須,大個o左先學就太遲o架喇!!!


沒有留言:

張貼留言