2007年11月6日 星期二

十位大姐太風流!!!

上次Emily生日後,眨o下眼大姐會又開生日會喇,今次主角係我同Jenny,而成晚最開心o既係,今晚大姐會終於自上年emily生日後,再一次齊人喇,認真可喜可賀!!!!


是晚我o地去o左一間京菜館泰豊廔(太風流?)食晚飯,呢間菜館都幾隱閉,真係要阿Chris同仙?咁識飲識食先識去呢!!


十位大姐再加三位猛男(歡迎肥培第一次出席呢!),真係陣容鼎盛呀,由於有大姐要遲o黎,所以大家邊傾計邊等,差唔多九點先開餐,美食有冷盤、片皮鴨、松鼠魚、筍、蜜汁火方(十個讚,特別係d蓮子,甜得o黎唔漏呢!)、炸里脊、紅燒豆腐、賽旁蟹、冬瓜湯同埋唔少得o既壽包(其實仲有一樣,但我唔記得叫咩名),好豐富好好味!!!



Emily由於遲o黎,再加上食店好似好趕住收工咁,所以Emily一o黎到大家就急住咁影年多以o黎未有機會影o既十人大合照,搞到佢無咩時間食o野呢,真係要多謝佢咁夜放工都仲過海出o黎呀!!!!


到送禮物時間啦,Bess同Betty將我份禮物放o係珍妮份禮物入面,話我無禮物呢,哈哈,我又點會信呢!!!拆禮物喇,珍妮o既係一個同佢件衫好襯(連質地同顏色都一樣呢!!!)o既袋同心口針,而我就係一個化粧袋連化粧品,我第一次收化粧品咋,好開心呀,而且個袋好高貴,入面盒胭脂仲有淡紫色閃粉o架,我未試過用有閃粉o既胭脂,好想快d試呢,不過又有d唔捨得用,因為朵花花好靚!!!總之,多謝Bess同Betty啦!!!


就係成晚聚會接近尾聲時,雞泡忽然同大家講佢已經找o左數!!噢!!!!大家都有少少打o左個突呢...哦~,原來佢好想我o地o係佢同珍妮結婚o既大日子俾多d面幫多d手兼手下留情呢!!放心放心,就算你唔請呢餐,我o地都一樣會落力幫手o架!!!!!



番到屋企睇到雜誌有呢,真係好靚呀!!!



難得十位齊晒,當然要整張最update o既大姐會wallpaper啦,希望大家鍾意啦!!


仙廸Blog: http://hk.myblog.yahoo.com/jw!TRa4NGafCRQsalrQ3vL_FxKSfmY-/article?mid=1152&suc=1


Bet Bet Blog: http://hk.myblog.yahoo.com/ahbetbet/article?mid=177&prev=171&next=167


沒有留言:

張貼留言