2007年12月27日 星期四

提親(驚嚇版)

第二個難關今晚到來喇,由於公事煩忙,我竟然連咁重要o既約定都差點忙記,好彩honey來電提醒!!!放工八點幾上到Honey屋企,等到好夜先食飯,honey同我講定話食完一碗飯後就開口,點知佢緊張到死呀,開口一刻講到好凝重咁,雖然已經有幾日前同我屋企講o既經驗,但還是嚇到我半死,而家越諗越覺得honey太嚴肅喇,搞到個氣氛變o左係緊張多過驚喜同開心!!!!


Honey媽媽久久都仲未平復到被嚇倒o既情緒,我心諗,死啦,唔通唔鍾意我o地咁早拉埋?...好彩,傾o下傾o下,honey媽終於由驚慌變為開心,酒席呀婚紗呀咩都問,呼...總算鬆一口氣!!!


不過難題亦開始喇,由於Honey媽是'非常母親',我feel到未來應該有好多硬仗要應付...努力...希望我係呢段期間唔會被搞到眉頭縐到出縐紋就好喇!!!


沒有留言:

張貼留言