2007年12月20日 星期四

Annual Dinner

又抽唔到獎喇!!!


今晚係母公司和黃旗下屬於e-commerce o既子公司annual dinner,總共有五間公司參與,除o左我公司外,仲有esdlife, bigboxx, priceline同埋新城電台!由於事先知道自己會同新城o既人同一圍,所以都有少少興奮,唔知到時會唔會見到DJ呢!!!


番工咁耐第一次成team人六點幾放工,之後齊齊過去九展,去到已經好多人喇!!去到自己張台,見到台上d table prize,除o左二獎外,其餘都唔錯呀,從來無中過獎o既我真係希望今晚可以開到齋呢!!!!


臨開席喇,見到新城員工們排好晒影相,中間有位橙紅色人,噢,原來係薜家燕呀,佢著到咁鮮,唔知係咪會上台表演呢!?


終於開席喇,再細心周圍望,原來我右邊一台就係新城o既紅DJ們o個台喇,不過認得o既都背住我坐,我'裝'o左好耐先睇清楚呢!!有細細粒好熱都圍住條粗頸巾o既啤梨,范振鋒,露芙,車車,鄭啟泰,仲有阿Ben同阿Bob(佢成個人著到五顏六色o架,好搶眼!),後尾仲見到李紫欣purple姐姐添,佢咁o岩經過我o地台,而我o地又正在影合照,佢被迫企o左係度等,於是我襯機叫佢同我o地合照,哈哈,都好,我鍾意同佢合照多過同啤梨合照呢!!!!


講番個annual dinner,成晚都好熱鬧,因為新城DJ個個都好好口才同表演欲,成晚節目無停過,都幾好,不過餐飯就麻麻,唔太好味,而且個傳菜唔知做咩好鍾意係我則邊上菜,但明明係無位o架嘛,都夾硬攝埋o黎,搞到我成晚都要縮o黎縮去避呢!!!


至於抽獎,table prize係用六合彩形式玩,每人有一條5蚊o既飛,然後播番早幾期o既六合彩結果,雖然最終中唔到,但o黎緊星期六有六千八百萬金多寶,所以呢張飛要袋好呢,哈哈,話唔定下星期唔使再番工呢!!!!!成晚有大約五十幾六十份獎,就算係細獎都份量十足,真係份份都好想中,雖然最後十份大獎我公司拎走o左唔少份,但都無我份...嗚...不過,今晚真係好開心,好難得可以同同事輕輕鬆鬆咁玩o左晚呢!!!


沒有留言:

張貼留言