2007年12月22日 星期六

提親

八年半剛過,今天是我honey向我家提親的日子,一朝起身,心情難免有點緊張呢!!!


Honey同我一家(除妹外)去o左一間意大利餐廳食飯,叫完o野食就正式提親喇,唔知我爸媽事先feel唔feel到、有無心理準備呢?有就好,無都希望唔會被我o地嚇親吧!


終於講o左喇,唔知點解,honey開口一刻,我眼入面竟然充滿淚水喎,只係少少,不過真係控制唔到,亦唔明點解會咁...我仲留意到我爸都係呀,或者...或者大家心入面都好欣慰吧!!!!


'好~好~',聽到呢一句,我同honey心入面都輕鬆o左,呼~終於開o左口,以後一切planning都可以o係'地上'進行喇,而且,我爸媽好似俾我還要緊張,問東問西,好彩我同honey事前planning做足,佢問o既我都差唔多有諗過考慮過,好開心爸媽對我倆無限量o既支持同關心呢!!!!


23/12/2007 今朝一早同我妹講番我的大喜訊,佢笑得好開心好甜,好耐無見過佢呢個笑容,嘻,搞到我都好開心!!!


沒有留言:

張貼留言