2007年12月11日 星期二

無耐性

我而家係公司有份教一個無經驗o既同事做o野,但原來教人係好煩o架!!!


開頭我講得好亂,唔知由邊開始教起,起初都以為係自己問題,所以呢位'學生'就要不斷問我,但我而家發現呢個'學生'都好有問題,極懶極依賴,自己諗都唔諗,試都唔試就問我,我示範完佢直情叫我copy d o野send 去佢MSN抄...o係佢不斷問我o野下,有時都搞到我專心唔到做自己o野...


呢幾日我答呢住'學生'o既語氣不自覺惡o左,有時都驚自己太惡...但真係好煩呀,有d o野真係自己試先學到o架嘛,樣樣都問人直接拎答案點會學到o野!!!!!!


另外,有位senior同事都係咁,雖然同佢work o左好耐,但有時佢都會同一樣 o野問我N次,有時真係會諗佢個腦用o黎記咩...


唉,我係咪真係太無耐性呢...諗番以前,我教細佬妹做功課都好似係咪惡o架,雖然我都明我惡o既話只會令人唔敢再發問去學o野,但我真係答多幾答就會忍唔住想大聲怪責人o地點解唔明呢!!!


似乎我真係好無耐性呢,好彩我唔係做教書o既o者!!!


1 則留言:

  1. 與人合作就需要耐性啦, 所以你都要學習學習喇, 當然有時都真係幾令人激氣, 反而我諗是否需要令佢地明白佢地有呢d壞習慣, esp個新人啦, 或者你教佢一d你學習既方法, 參考下都好...
    [版主回覆12/12/2007 09:40:00]無用o架,叫佢自己試,佢會話橫掂我都知答案,直接話佢知等佢可以save time喎...性格問題喇...
    不過,我都會盡量平心靜氣o既,哈哈,希望慢慢都可以培養到耐性出o黎啦!

    回覆刪除