2007年12月29日 星期六

睇場3: 德藝會

今日行程: 德藝會 => Honey去打網球, 我去大姐會聖誕派對


德藝會: 今朝一早就出去睇場,去o左同珍妮同一個集團o既會所德藝會,呢度都幾靚o架,個場四四方方,係我喜歡o既形狀,樓底同個台都極高,又有旋轉樓梯,天花d燈又可以轉色襯番新娘晚粧,而且更重要的,係我舅父o既好朋友係呢度大廚,就算我幫襯無平,食物點都會有保證,甚至可以大份d...一切一切都好完美,不過...


好無奈,呢個場已經無o左我要o既期喇...估唔到我已經提早年半,而六月亦唔係旺o既月份,咁都會俾人捷足先登...無辨法啦...唯有再努力!!!!


沒有留言:

張貼留言