2007年12月29日 星期六

大姐會聖誕新年派對!

今日去Athena屋企開聖誕新年Party,點知未開始前便收到Honey整親腳行唔到o既消息,個心即刻沉晒,個個都問我點解個樣咁支力...唉,番工又忙,加上知道Honey整親,有乜扮發可以開心咁盡情同大姐們玩呀...


不過,今日上到athena屋企玩大富翁同pictionary真係好好玩,投入o左去玩個人真係會輕鬆d,仲玩到聲都沙埋呢!!!(我o地嘈到俾人投訴呢!)


最後交換聖誕禮物,我抽中Clok o既袋,可以lunch袋埋銀包電話紙巾,幾方便,大家都知我用大牛龜電話,平時食lunch的確拎住好多o野好麻煩,而家一袋過就得,太好喇,clok呢份禮物真係好實用呢,多謝!!!


散場喇,Cindy等五人去唱K,其實我都好想去,但聽日有o野做,而且我都真係無乜精神去玩,嗚...下次啦,快d有下次,我好耐好耐無唱過K喇(又!!)!!!!


今晚都算玩得開心,不過,成晚不斷被電話滋擾,好煩!!!!


沒有留言:

張貼留言