2007年12月16日 星期日

睇場1: 煌府&婚紗展

今日行程: 蔡潤記早餐 => 太子煌府 =>旺角道煌府 => 花園餐廳午飯 => 婚紗展


太子煌府: 位於始創,honey一上到去猛話唔好,樓底唔高,空間感不足,最大問題係太'酒樓feel'(雖然事實上佢真係一間酒樓!),所以即ban,本來我仲想睇埋樓下彩福,但honey話成個始創樓底都矮,所以無乜好睇呢!!(後尾睇番forum先知原來太子彩福樓底高而且裝修好靚o架!!!!)


旺角道煌府: 呢間酒樓係我心水場,之前我send o左唔少forum意見俾honey,不過佢一直抱觀望態度,今日終於去到現場,唔知係咪有之前o既對比,去到呢個場,我真係有少少'嘩'一聲o既感覺!!!樓底高,方形廳,感覺寬敞,而且無咁'酒樓feel',新娘房雖然細了點,但我同honey都覺得個場真係唔錯!!!


婚紗展: 兩點幾去到會展,煌府經理接應下我o地唔使錢入場,之後我o地諗住行一轉,點知呢一轉行o左好耐,因為先後俾中台兩個婚紗攝影公司捉住o左...雖然有少少後悔坐o左埋去,浪費o左唔少周圍睇o既時間,不過就了解到中港台三地o既分別,對之後考慮自己對婚紗攝影o既要求有了初步概念!!!臨走,睇埋蒙羅麗紗個catwalk show,拎埋唔少資料,滿載而歸!!!!


四點幾,本來應該去到上環大舞台飯店睇場的,但時間唔許可,honey亦無insist要去埋呢個佢本來很想去o既場,加上從網上得知上環個場最低消費超出我們預算,所以我倆便放棄了,決定先俾錢hold住旺角場買個安心!!!


(後記: 由於自已實在太心急,唔想再因為擔心無我個日子而再煩惱,所以今日做o左一個錯誤決定,唉...!!)


1 則留言:

  1. 你好! 我在網上見到你在煌府設宴, 本人亦即將在2011年1月結婚, 想在國際都會的煌府擺酒, 請問...點解你會講係一個錯誤的決定? 另外, 想問下walk in 和婚紗展俾的offer會有咩分別?
    [SkyBlue回覆12/20/2009 10:28:00](Empty)

    回覆刪除